Gå til innhold

Hva gjør du på mobilen du som er gift eller har samboer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sjekker masse dating sider og chatter med folk. Facebook, Instagram, nyheter etc. 
Men er single da. Men ser de som er opptatte bruker mobilen minst like mye som meg...

Anonymkode: 74414...79e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Facebook, insta, nettaviser, leser mail og sjekker KG 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 7cd61...d93

• Liker 4
Skrevet

Facebook, Instagram, Snapchat, kvinneguiden, fetlife, aviser, spill, Mail, jobber litt via mobilen innimellom osv. Så Basically det samme som deg untatt sjekkesteder. 

Anonymkode: 28d28...906

Skrevet

Enda så går de konstant i mobilen 😂

Anonymkode: 74414...79e

Skrevet

Er på Facebook, Snap og Insta, skriver i grupper med folk som har felles interesser som meg, chatter med venner, snapper videoer og bilder av hundene mine eller morsomme ting i hverdagen. Og henger her og på et annet forum. Jeg har aldri brukt mobilen til å date.

Anonymkode: f8fed...061

• Liker 1
Skrevet

Gjør det samme på mobilen nå som da jeg var singel. Minus Tinder. 

Skrevet

Finnes da mer enn datingsider og apper og gjøre. Jeg er singel og gjør alt mulig annet, som leser på ting, ser på youtube, jobber, podcast,....

Anonymkode: 930c7...8e9

• Liker 1
Skrevet

Leser fanfics, surfer på nettet, bruker facebook og snap, innimellom Instagram, spiller enkelte mobilspill og følger med på fitbit'en min. 

Skrevet

Stort sett så leser jeg en bok på storytel/fabel. Sånn utenom de logiske som ringing og meldinger.

Da jeg var singel så brukte jeg bare telefonen til å ringe og sende meldinger. Mange år siden jeg var singel med andre ord...

Anonymkode: 59249...596

Skrevet

KG, VG, Insta og fetlife - i den rekkefølgen. Mye på KG mao😝

Anonymkode: bf1bd...df4

Skrevet

Jeg er veldig kjedelig og bruker mobilen omtrent kun til å høre på musikk når jeg for eksempel går til toget. Samboer bruker mobilen sin veldig mye, spesielt til reddit, spill og youtube.

Anonymkode: 77f2f...4c1

Skrevet

Jobbmail, privatmail, instagram, pinterest, huskelister, middagsplaner, youtube, nyheter, leser artikler, leser fagstoff. 

Anonymkode: cdfec...128

Skrevet

Mobilen min henger stort sett alltid på kjøleskapet når jeg er hjemme.  Jeg sjekker mail, og svarer på meldinger på den. 

Når jeg er ute brukes den til Spotify, og kanskje jeg blar gjennom noen nettaviser når jeg sitter på bussen. 

Anonymkode: 7b5ab...2ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...