AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #1 Skrevet 21. februar 2020 Reiser til Budapest i påsken. Lurte på om noen her hadde noen tips? Vurderer å ta en dagstur til Wien eller Bratislava også, så kom gjerne med anbefalinger når det gjelder disse byene. Anonymkode: 0b4a4...85d
Pusle Skrevet 21. februar 2020 #2 Skrevet 21. februar 2020 (endret) Jeg kaster meg inn i denne tråden:-) skal til Budapest om noen dager og ta toget videre til Wien og fly hjem derfra. Har spørsmål om togruter - særlig om man kan bestille billetter på nett eller om man bør gjøre det på togstasjonen? Til ts - jeg har fått tips om den gule trikken som går langs Donau så den er helt sikkert verdt å teste ut! Endret 21. februar 2020 av Pusle
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #3 Skrevet 21. februar 2020 17 minutter siden, Pusle skrev: Jeg kaster meg inn i denne tråden:-) skal til Budapest om noen dager og ta toget videre til Wien og fly hjem derfra. Jar spørsmå lm togruter - særlig om man kan bestille billetter på nett eller om man bør gjøre det på togstasjonen? Til ts - jeg har fått tips om den gule trikken som går langs Donau så den er helt sikkert verdt å teste ut! Takk for tips! Er ikke 100% sikker men når jeg undersøkte på nett kom jeg fram til at det var billigere å ta buss til Wien enn å ta tog. Tror det tok cirka like lang tid også. Ts Anonymkode: 0b4a4...85d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå