Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser til Budapest i påsken. Lurte på om noen her hadde noen tips? Vurderer å ta en dagstur til Wien eller Bratislava også, så kom gjerne med anbefalinger når det gjelder disse byene.

Anonymkode: 0b4a4...85d

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg kaster meg inn i denne tråden:-) skal til Budapest om noen dager og ta toget videre til Wien og fly hjem derfra. Har spørsmål om togruter - særlig om man kan bestille billetter på nett eller om man bør gjøre det på togstasjonen?

Til ts - jeg har fått tips om den gule trikken som går langs Donau så den er helt sikkert verdt å teste ut!

Endret av Pusle
Skrevet
17 minutter siden, Pusle skrev:

Jeg kaster meg inn i denne tråden:-) skal til Budapest om noen dager og ta toget videre til Wien og fly hjem derfra. Jar spørsmå lm togruter - særlig om man kan bestille billetter på nett eller om man bør gjøre det på togstasjonen?

Til ts - jeg har fått tips om den gule trikken som går langs Donau så den er helt sikkert verdt å teste ut!

Takk for tips! 

Er ikke 100% sikker men når jeg undersøkte på nett kom jeg fram til at det var billigere å ta buss til Wien enn å ta tog. Tror det tok cirka like lang tid også. 

Ts

Anonymkode: 0b4a4...85d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...