AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #1 Skrevet 21. februar 2020 Holder på med ei jente. Hun fortalte meg at hun liker at gutter dominerer henne. Har ikke så mye erfaring med det tidligere, så tenkte jeg kunne spørre om tips her. Tenker også å lese litt om det på nettet, men tenkte jeg kunne få noen gode innspill her også. Hun har fortalt at hun liker blant annet at jeg holder/binder henne fast, holder over munnen hennes og slår henne på rumpa. Hun ville jeg skulle overraske henne og sa at hun var med på det meste. Er det mange her med erfaring? Har dere noen tips? Anonymkode: f4c5a...85e
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #2 Skrevet 21. februar 2020 Les på fetlife.com Det er mange norske grupper med god informasjon. Velkomstkomiteen er et godt utgangstpunkt. Dette er ikke noe man overasker folk med, dere må snakke sammen om hva dere begge liker, snakke om hvor grensene går (hva dere aldeles IKKE vil gjøre). Snakk masse sammen før noe skjer. Anonymkode: adcf5...cf0
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #3 Skrevet 21. februar 2020 Som ei som liker å bli dominert, men som er gift med en som ikke er dominant... sett deg inn i det, les og prøv å lære, føler du det ikke er for deg, vær ærlig! Får dette er noe som skal gi gjensidig nytelse og glede. Her har mannen min prøvd å gå på akkord med seg selv et par ganger, og det blir bare helt skjæring! Anonymkode: 3eb7b...606 2
Jentadi Skrevet 21. februar 2020 #4 Skrevet 21. februar 2020 Ikke prøv alt på en gang. Det er lurt å begynne et sted, og så bli enige om hvor veien går videre. Å utforske sammen er halve moroa. 5
megda Skrevet 21. februar 2020 #5 Skrevet 21. februar 2020 dominant for noen jenter er bare å være bestemt i atferd og gjøre det du helst vil gjøre med henne, mens noen tenker at dominant er at du har så mye seksuell energi at du går inn i villmann-modus der du river av henne klærne uten noen hemninger og kjører på for full maskin. Det siset skjer om du blir så kåt at du ikke tenker men bare handler på en sånn instintiv måte. så har du det med å dra i håret, daske på rumpa, trykke dama ned i senga slik at hun opplever at du har all kontroll, hvem vet hva akkurat dama di liker. jenter som sier "jeg liker at han er dominant" kan mene 1000 ulike ting. spør hvilke fantasier hun har rundt dette. jeg regner med hun har noen bilder i hodet sitt. 2
GrønnNellik68 Skrevet 21. februar 2020 #6 Skrevet 21. februar 2020 7 minutter siden, megda skrev: dominant for noen jenter er bare å være bestemt i atferd og gjøre det du helst vil gjøre med henne, mens noen tenker at dominant er at du har så mye seksuell energi at du går inn i villmann-modus der du river av henne klærne uten noen hemninger og kjører på for full maskin. Det siset skjer om du blir så kåt at du ikke tenker men bare handler på en sånn instintiv måte. så har du det med å dra i håret, daske på rumpa, trykke dama ned i senga slik at hun opplever at du har all kontroll, hvem vet hva akkurat dama di liker. jenter som sier "jeg liker at han er dominant" kan mene 1000 ulike ting. spør hvilke fantasier hun har rundt dette. jeg regner med hun har noen bilder i hodet sitt. Nei ikke sånn jeg har opplevd en dominant mann. Han tok kontrollen ja. Blindfold og tau. Vi pratet om alt i forkant da det var han som likte dette. Jeg hadde aldri prøvd det før. Vi datet litt før og hadde vanlig sex han var veldig flink på å få meg til å stole på han å være trygg på han. Han lærte meg safewords etc. Dette var noe som tente meg da. Hadde jeg aldri trodd jeg skulle ha blitt med på men med han var det så utrolig spennende. Nei huff som jeg savner det der... har ikke møtt noen siden som har greid å dra meg med på så mye spennende seksuelt som han her. Det var sikkert en once in A lifetime experience 🤪
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #7 Skrevet 21. februar 2020 Dette er den tredje tråden du starter som handler om dominering. Anonymkode: daecd...1a1
megda Skrevet 21. februar 2020 #8 Skrevet 21. februar 2020 49 minutter siden, Bente1234 said: Nei ikke sånn jeg har opplevd en dominant mann. det er vel noe av poenget mitt. 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #9 Skrevet 21. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Les på fetlife.com Det er mange norske grupper med god informasjon. Velkomstkomiteen er et godt utgangstpunkt. Dette er ikke noe man overasker folk med, dere må snakke sammen om hva dere begge liker, snakke om hvor grensene går (hva dere aldeles IKKE vil gjøre). Snakk masse sammen før noe skjer. Anonymkode: adcf5...cf0 Takk for svar! Må man opprette bruker der? Ts Anonymkode: f4c5a...85e
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #10 Skrevet 21. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Som ei som liker å bli dominert, men som er gift med en som ikke er dominant... sett deg inn i det, les og prøv å lære, føler du det ikke er for deg, vær ærlig! Får dette er noe som skal gi gjensidig nytelse og glede. Her har mannen min prøvd å gå på akkord med seg selv et par ganger, og det blir bare helt skjæring! Anonymkode: 3eb7b...606 Takk for svar. Skal lese meg opp. - Ts Anonymkode: f4c5a...85e
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #11 Skrevet 21. februar 2020 2 timer siden, Jentadi skrev: Ikke prøv alt på en gang. Det er lurt å begynne et sted, og så bli enige om hvor veien går videre. Å utforske sammen er halve moroa. Tenker å starte "rolig", men lurte på om det var noen her inne som hadde tips til hvordan man kunne starte. Men takk for svar Ts Anonymkode: f4c5a...85e
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #12 Skrevet 21. februar 2020 2 timer siden, megda skrev: dominant for noen jenter er bare å være bestemt i atferd og gjøre det du helst vil gjøre med henne, mens noen tenker at dominant er at du har så mye seksuell energi at du går inn i villmann-modus der du river av henne klærne uten noen hemninger og kjører på for full maskin. Det siset skjer om du blir så kåt at du ikke tenker men bare handler på en sånn instintiv måte. så har du det med å dra i håret, daske på rumpa, trykke dama ned i senga slik at hun opplever at du har all kontroll, hvem vet hva akkurat dama di liker. jenter som sier "jeg liker at han er dominant" kan mene 1000 ulike ting. spør hvilke fantasier hun har rundt dette. jeg regner med hun har noen bilder i hodet sitt. Hun liker at jeg er bestemt og gjør det jeg vil med henne, blant annet dra i håret, daske på rumpe og holde henne fast. Tenker at man kan gå i villmann-modus når man har testet det ut litt mer. Takk for svar Anonymkode: f4c5a...85e
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #13 Skrevet 21. februar 2020 2 timer siden, Bente1234 skrev: Nei ikke sånn jeg har opplevd en dominant mann. Han tok kontrollen ja. Blindfold og tau. Vi pratet om alt i forkant da det var han som likte dette. Jeg hadde aldri prøvd det før. Vi datet litt før og hadde vanlig sex han var veldig flink på å få meg til å stole på han å være trygg på han. Han lærte meg safewords etc. Dette var noe som tente meg da. Hadde jeg aldri trodd jeg skulle ha blitt med på men med han var det så utrolig spennende. Nei huff som jeg savner det der... har ikke møtt noen siden som har greid å dra meg med på så mye spennende seksuelt som han her. Det var sikkert en once in A lifetime experience 🤪 Hørtes spennende ut Ts Anonymkode: f4c5a...85e
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #14 Skrevet 21. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er den tredje tråden du starter som handler om dominering. Anonymkode: daecd...1a1 Haha, har ikke skrevet noen andre tråder om dette? Ts Anonymkode: f4c5a...85e
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #15 Skrevet 21. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Må man opprette bruker der? Ts Anonymkode: f4c5a...85e Ja, det er gratis og kan gjøres helt annonymt Anonymkode: adcf5...cf0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå