AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #1 Skrevet 21. februar 2020 Sitter og vurderer en tur til G.C. i sommer, juni-juli. Har bare vært der om vinteren en gang , i Puerto Rico. Er det noen som har anbefalinger om hvor vi skal reise? To personer ,40+. Gjerne nær strand og ikke noe feststed. Anonymkode: 01c0e...5e9
Pusle Skrevet 21. februar 2020 #2 Skrevet 21. februar 2020 Om jeg skulle reist dit om sommeren, hadde jeg valgt Las Palmas:) da har du både by og strand på en gang. Har vært på ferie i Las Palmas to ganger og syns det er en hyggelig by med gode spisesteder, shopping hvis man ønsker det og et mer lokalt preg enn f.eks Puerto Rico.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #3 Skrevet 21. februar 2020 45 minutter siden, Pusle skrev: Om jeg skulle reist dit om sommeren, hadde jeg valgt Las Palmas:) da har du både by og strand på en gang. Har vært på ferie i Las Palmas to ganger og syns det er en hyggelig by med gode spisesteder, shopping hvis man ønsker det og et mer lokalt preg enn f.eks Puerto Rico. Takk for tips.😀Las Palmas er absolutt en mulighet. Anonymkode: 01c0e...5e9
tirben Skrevet 21. februar 2020 #5 Skrevet 21. februar 2020 Sommeren er den fineste tiden å besøke Gran Canaria. Da er det lavsesong der og ikke så mange turister. Været er behagelig, ikke så varmt som i Sør Europa. Men jeg ville for all del styrt unna Puerto Rico. Det er det minst sjarmerende stedet på øya. Støtter forslaget om Las Palmas. Ellers liker jeg selv Maspalomas. Der er det mange fine bosteder som ofte har gode priser i lavsesong.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå