Gå til innhold

NAV innkreving-noen som vet? Barnebidrag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk plutselig et overraskende beløp inn på konto tidligere i februar; over kr. 5000. Det eneste jeg kan komme på, er at dette må være barnebidrag, etter stikkprøver utført på far til barnet. Aldri mottatt en kr i bidrag. Fikk forskuddsbidrag på rundt kr 600 pr mnd de første åra, men det er mange mange år siden. Så han har gjeld til både staten og meg. Men det rare er at jeg ikke har fått verken brev eller mail om utbetalingen. Ligger ikke noe på navs nettsider heller. 

Så hvis det er barnebidrag etter stikkprøve, er dette da en engangsutbetaling? Kan aldri tenke meg jeg vil motta noe hver mnd fremover og i alle fall ikke de summene. Har ikke fått somlet meg til å ringe de (skal det) og befinner meg nå i kafeteriaen i en svømmehall, så egner seg ikke å ri.ge just nu. Så bare lurer litt, frem til jeg får snakket med de. Noen som vet?

Anonymkode: 62421...ff7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk plutselig et overraskende beløp inn på konto tidligere i februar; over kr. 5000. Det eneste jeg kan komme på, er at dette må være barnebidrag, etter stikkprøver utført på far til barnet. Aldri mottatt en kr i bidrag. Fikk forskuddsbidrag på rundt kr 600 pr mnd de første åra, men det er mange mange år siden. Så han har gjeld til både staten og meg. Men det rare er at jeg ikke har fått verken brev eller mail om utbetalingen. Ligger ikke noe på navs nettsider heller. 

Så hvis det er barnebidrag etter stikkprøve, er dette da en engangsutbetaling? Kan aldri tenke meg jeg vil motta noe hver mnd fremover og i alle fall ikke de summene. Har ikke fått somlet meg til å ringe de (skal det) og befinner meg nå i kafeteriaen i en svømmehall, så egner seg ikke å ri.ge just nu. Så bare lurer litt, frem til jeg får snakket med de. Noen som vet?

Du har ikke fått noe feriepenger av en gammel jobb da?

Anonymkode: 6e616...94a

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke fått noe feriepenger av en gammel jobb da?

Anonymkode: 6e616...94a

Nei, samme jobb i mange år

Skrevet

Står det i nettbanken at det er nav innkreving? Det står det på utbetaling av både bidrag og bidragsforskudd.

Anonymkode: 068c2...800

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Står det i nettbanken at det er nav innkreving? Det står det på utbetaling av både bidrag og bidragsforskudd.

Ja, står nav innkreving på nettbanken. Sånn jeg fant det ut

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, står nav innkreving på nettbanken. Sånn jeg fant det ut

Da har sikkert bf fått inn et større beløp på konto så nav innkreving har trekt summen. Utbetaling av barnebidrag står ikke på nav tror jeg, fordi det er skatteetaten som har tatt over barnebidraget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...