AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #1 Skrevet 21. februar 2020 Sex i reklame er ikke noe nytt. Tenkte det var artig å høre om hvilke reklamer som enten gjør deg kåt, eller pleide å gjøre deg kåt hver gang de rullet over skjermen eller lerretet. I dag så er det reklamen for KappAhl som går nå, når damen tar på seg jeans og vi får et utmerket nærbilde av skrittet. En som gjorde meg kåt i "gamle dager" er den her. Anonymkode: 6cb7e...be6 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #3 Skrevet 21. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ingen.. Anonymkode: be821...449 Anonymkode: 6cb7e...be6
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #4 Skrevet 21. februar 2020 Jeg vet at dette ikke gjelder alle, og for de som ikke har eller har hatt slike opplevelser med en reklame, vennligst gå videre. Veldig kjedelig å se at noen har svart, bare for å gå inn å finne et surt "Ingen..." Anonymkode: 6cb7e...be6
Gjest Paramount Skrevet 21. februar 2020 #5 Skrevet 21. februar 2020 Eneste reklamene som gjør meg kåt er de som dukker opp i margen på nettsiden, et lite glimt av et hofteparti i tights (typisk treningstips, hvor damen som gjør øvelser er sykt sexy), eller undertøysreklamer (selvsagt), hofter close up, det foran, den lille forhøyningen...Reklameprodusentene vet nøyaktig hva de gjør.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #6 Skrevet 22. februar 2020 Strømper ulike nylon . Pene modeller da blir en runk Anonymkode: 2afc2...092
GrønnNellik68 Skrevet 22. februar 2020 #7 Skrevet 22. februar 2020 Nei d har jeg aldri tenkt på denne kanskje? kunne hatt finere kropp 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå