AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #1 Skrevet 21. februar 2020 Så. Jeg har blitt kjent med en fyr. Super trivelig og oppegående, liker han godt og han liker meg også. Så forteller han meg at han er en Dom og kunne tenke seg en session med meg om jeg vil. Spennende saker! Og jeg er i tenkeboksen om jeg kunne tenke meg å prøve. Det virker veldig spennende. Men jeg har null slik erfaring. Han vet dette. Jeg ønsker likevel å være bittelitt forberedt. Dette er det jeg har fått med meg etter å ha googlet. Bør fortelle hva som er mine grenser/hva jeg tenner på osv, safewords må være avklart. Er det mer jeg bør tenke på? Vil at dette skal bli en god opplevelse for begge, hadde vært moro med synspunkter fra begge hold - både dom og sub. Anonymkode: 2fef0...836
MuffinStud Skrevet 21. februar 2020 #2 Skrevet 21. februar 2020 Du skal føle deg absolutt trygg hele veien og han skal få deg til å lengte etter å få han til gå lengre. Det er dynamikken mellom dere to som er hele nøkkelen. Ikke mengden rekvisitter eller stimuli. Hva du trenger for å oppleve i en submissiv sinnstilstand er helt individuelt. Jeg er god til å danse swing/rock'n roll. At jeg er flink skal gjøre det lettere for deg å få en god danseopplevelse, ikke at det blir vanskeligere og mer knotete for deg. 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #3 Skrevet 21. februar 2020 Ok tror jeg skjønner. Er det en fordel å ha «vanlig sex» først? Føler meg litt teit som spør. Jeg ser for meg at det kan være lettere å lese noen om man har mer erfaring med kroppen til noen, er det helt på bærtur å tenke? Anonymkode: 2fef0...836 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #4 Skrevet 21. februar 2020 Jeg ville hatt helt ordinær sex med ham første gangen for å se an kjemien, og hvor var han er på grenser. Min erfaring er at dominante menn er veldig forsiktige i starten, plukker opp på tvil og barrierer og gir seg ved det minste hint til at koe er ugreit. Men, det er også min erfaring at gode, trygge dominante aldri annonserer at det er det eller etterspør en "session". De er trygge nok til å legge ut følere, og heller ta det videre om de ser at du er trygg nok på ham. Jeg tenker også at en trygg dom aldri tar det lenger enn det du er komfortabel med, og at dere må prøve dere fem, ikke avtale en økt. Anonymkode: c69db...fe2 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #5 Skrevet 21. februar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok tror jeg skjønner. Er det en fordel å ha «vanlig sex» først? Føler meg litt teit som spør. Jeg ser for meg at det kan være lettere å lese noen om man har mer erfaring med kroppen til noen, er det helt på bærtur å tenke? Anonymkode: 2fef0...836 Heia! Flott at du stilte det spørsmålet. Jeg ville stilt spørsmålet tilbake til den nye flammen din, er det slik at sex for han kun handler om dom/sub, eller praktiserer han ordinær vaniljesex også? Hva mener han med å være dominant - hva liker han å praktisere som dominant, er det slik at han ønsker å videreutvikle den dominante siden sin med andre leketøy, andre personer, har han en greie hvor han også ønsker å låne deg ut, eller at han skal få muligheten til å ha andre damer mens du bare skal være hans.. Kanskje du har noen spørsmål selv også rundt dette temaet. Stiller du disse spørsmålene, og får ærlige svar fra han så vet du kanskje mer hva du har i vente. Mitt råd til deg er å ikke hoppe inn i en sub-rolle før du har hatt ordinær vaniljesex med personen. Og hvis det er slik at han er for "pervers" for deg, og kun finner tilfredsstillelse i å være dominant og ikke praktisere helt ordinær vaniljesex mens det er noe du liker godt, menkan bedrive rollespill en gang i blant for å krydre tilværelsen så bør du vel stille deg spørsmålet om det er verdt å bli sammen med vedkommende. Hilsen vaniljemannen, som bedriver litt dominanse på soverommet en gang i blant Lykke til Anonymkode: 4a8c0...dcc 4
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #6 Skrevet 21. februar 2020 Ok takk for innspill! Han virker omtenksom rundt dette, og har sagt at han gjerne kan ha vanlig sex også dersom jeg ikke vil gjøre det andre. Han legger mye av hva som skjer (eller ikke) i mine hender virker det som. Dette er et forhold vi ikke er sikker på hvilken retning vil ta, så vi er ikke eksklusive enda men det kan tenkes det tar den retningen med tid. Skjønner at det såklart er individuelt hva folk liker, men noen ord om hvordan dere liker hvordan sub’en gjør? Bare for å ha litt tanker rundt ting, dette er abstrakt for meg. Anonymkode: 2fef0...836
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #7 Skrevet 21. februar 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok takk for innspill! Han virker omtenksom rundt dette, og har sagt at han gjerne kan ha vanlig sex også dersom jeg ikke vil gjøre det andre. Han legger mye av hva som skjer (eller ikke) i mine hender virker det som. Dette er et forhold vi ikke er sikker på hvilken retning vil ta, så vi er ikke eksklusive enda men det kan tenkes det tar den retningen med tid. Skjønner at det såklart er individuelt hva folk liker, men noen ord om hvordan dere liker hvordan sub’en gjør? Bare for å ha litt tanker rundt ting, dette er abstrakt for meg. Anonymkode: 2fef0...836 Når du ikke engang er BDSM-er selv, burde du jo la denne mannen gå, så kan han finne seg en dame som liker dette. Og så kan du finne en vaniljemann til deg selv. Vinn-vinn. Anonymkode: 98eef...15e
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #8 Skrevet 21. februar 2020 Om han er erfaren, er dette noe du bør snakke med HAM om. Ellers anbefaler jeg å lese på fetlife.com Mange norske grupper der med god informasjon. husk aftercare, det er viktig. Og snakk med ham om aftercare FØR noe skjer, ikke etter. Anonymkode: 6506d...e8f
Jentadi Skrevet 21. februar 2020 #9 Skrevet 21. februar 2020 Man gjør ikke noe spesielt som sub. Å være underdanig er å gi fra deg makt til en dominant. Grenser for denne maktovertagelsen avtales på forhånd. Hva han ønsker av en sub må du spørre han om. Alle dominante er forskjellige. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå