Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en opplevelse av at en annen person kan røre meg på avstand. Det kan være beføling, rykninger, fingre som blir beveget, prikking på skulder og hender som blir løftet. Jeg trodde egentlig ikke på slike ting. Og jeg har problemer med å tro at det faktisk er en annen sol gjør dette. Men hver gang jeg tenker på denne personen blir jeg tatt på. Ofte føles det ut som jeg blir tatt på seksuelt på kvelden. Blir også dunket borti, dette er slitsomt. Jeg får nå sikkert beskjed om her at dette ikke går ann. Men det er veldig krevede å leve med dette, så lurer derfor på om det er andre som har opplevd noe lignende? Dette startet for 9 mnd siden. Ville satt stor pris på det hvis noen som har opplevd noe slikt kan dele det. 

Anonymkode: a1698...36f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallusinasjoner i form av f.eks berøring er et ganske vanlig psykotisk symptom. Kanskje du skulle snakket med noen for å få utredning for evt. schizofreni eller psykose?

Anonymkode: 9b199...8de

• Liker 2
Skrevet

Aldri hørt om før, er du veldig sensitiv?

Anonymkode: fd64d...a28

• Liker 1
Skrevet

Tenker du at det faktisk skjer en berøring, eller tenker du at det kjennes ut som at du blir tatt på/dunket borti?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri hørt om før, er du veldig sensitiv?

Anonymkode: fd64d...a28

Er veldig sensitiv. Har heller aldri hørt om noe slikt før. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker du at det faktisk skjer en berøring, eller tenker du at det kjennes ut som at du blir tatt på/dunket borti?

Begge deler skjer. Blir befølt, men også dunket bort. Noen ganger så kraftig at musklene rister skikkelig. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Begge deler skjer. Blir befølt, men også dunket bort. Noen ganger så kraftig at musklene rister skikkelig. 

Ok, jeg tenker at det er lurt at du drar til legen og lufter dette. Det er jo ikke fysisk mulig å bli berørt av noen som ikke er der, så her er det noe som ikke stemmer og bør sjekkes ut. Håper du får svar på det ❤️

• Liker 1
Skrevet

Jeg har dratt til lege og snakker også med psykolog. Snakker altså med noen om dette. Men det jeg opplever er virkelig for meg uansett hva andre sier. Jeg vet faktisk ikke om det er vrangforestillinger eller virkelighet. Derfor håper jeg at andre med lignende erfaringer kan dele det.

Skrevet

Jeg har hatt lignende erfaringer (men er ikke psykotisk, schizofren eller lignende). Jeg har sittet på pcen og følt noen legge en hånd på skulderen min, snur meg rundt for å smile til samboeren, men det er ingen der. Har også hent når jeg ligger i senga at jeg føler noen legger en hånd på leggen/ankelen min. 

Anonymkode: 55270...215

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt lignende erfaringer (men er ikke psykotisk, schizofren eller lignende). Jeg har sittet på pcen og følt noen legge en hånd på skulderen min, snur meg rundt for å smile til samboeren, men det er ingen der. Har også hent når jeg ligger i senga at jeg føler noen legger en hånd på leggen/ankelen min. 

Høres ut som noen passer på deg. Men jeg opplever det nesten som vold. Veldig slitsomt.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som noen passer på deg. Men jeg opplever det nesten som vold. Veldig slitsomt.

Ja det kan være fult mulig det. Skjer bare en gang i mnd +-. Kan det være at du har rykninger i kroppen i form av tics? 

Skrevet

Det er ikke bare rykninger jeg opplever. Har også kjent seksuelle befølinger. Har kjent en finger berøre klitoris. Helt sykt. Men opplever at noe treffer meg når jeg tenker på denne personen. Akkurat som noe borrer seg inn i foten, og rister... har aldri dette i de periodene hvor jeg ikke kjenner han/ tenker på han. 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det kan være fult mulig det. Skjer bare en gang i mnd +-. Kan det være at du har rykninger i kroppen i form av tics? 

Det er ikke bare rykninger jeg opplever. Har også kjent seksuelle befølinger. Har kjent en finger berøre klitoris. Helt sykt. Men opplever at noe treffer meg når jeg tenker på denne personen. Akkurat som noe borrer seg inn i foten, og rister... har aldri dette i de periodene hvor jeg ikke kjenner han/ tenker på han. 

Skrevet

Prøv å google Twin Flame og Kundalini.

Anonymkode: cfe01...5f9

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å google Twin Flame og Kundalini.

Anonymkode: cfe01...5f9

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har opplevd en tvillingsjel kontakt. Men det er ikke dette jeg har med denne personen. Jeg har en litt mildere form for telepatisk kontakt med han. Men han kan røre meg, jeg kan ikke røre han. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...