Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe som har et hotell i Amsterdam og anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet jeg ikke hva du er ute etter, men jeg kan anbefale Hotell IX (9). Her har du mer info.

Dette er et lite boutique-hotell med få rom. Alle rommene er forskjellige og veldig stilige. Det er ingen spisesal eller resepsjon, så du må selv fikse frokost, men det er mange gode kafeer og frokoststeder rett i nærheten. Hotellet ligger veldig sentralt i Hartenstraat, midt i 9 straatjes, noe som kan beskrives som kvadraturen i Amsterdam, 7 minutters gange fra Dam-plassen. 

God tur!

Skrevet
42 minutter siden, Angelheart2 skrev:

Nå vet jeg ikke hva du er ute etter, men jeg kan anbefale Hotell IX (9). Her har du mer info.

Dette er et lite boutique-hotell med få rom. Alle rommene er forskjellige og veldig stilige. Det er ingen spisesal eller resepsjon, så du må selv fikse frokost, men det er mange gode kafeer og frokoststeder rett i nærheten. Hotellet ligger veldig sentralt i Hartenstraat, midt i 9 straatjes, noe som kan beskrives som kvadraturen i Amsterdam, 7 minutters gange fra Dam-plassen. 

God tur!

Så kult! skal vurderes, takk for tips!

Skrevet

Kan anbefale Singel Hotel. Sentralt og bra, med god service. Kort avstand til det meste. Ikke fancy, men en bra 3-stjerners hotell.

Anonymkode: c6039...16f

Skrevet

Jeg har bodd på Inntel og på Owl hotel. Begge var bra, Inntel ligger veldig sentralt til, er finere og dyrere, mens Owl ligger en 15-20 min gåtur unna. (En koselig gåtur riktignok! Og trikken går også hele tiden). Owl er rimeligere, men hyggelig og helt ok standard.

Skrevet
30 minutter siden, Pusle skrev:

Jeg har bodd på Inntel og på Owl hotel. Begge var bra, Inntel ligger veldig sentralt til, er finere og dyrere, mens Owl ligger en 15-20 min gåtur unna. (En koselig gåtur riktignok! Og trikken går også hele tiden). Owl er rimeligere, men hyggelig og helt ok standard.

Var prisen verdt det på inntel?

• Liker 1
Skrevet
31 minutter siden, maitay said:

Var prisen verdt det på inntel?

Ja, jeg syns det, særlig mtp beliggenheten. Jeg var der i 2014 og syns det var bra på alle måter. Har hørt at det er blitt pusset opp etter det så det er sikkert enda finere nå - og dyrere muligens..

Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Vi har bodd en gang på Citizen M og 2 ganger på The Manor. Anbefaler sistnevnt! 

Skrevet

Veldig fornøyd med Grand Amrath, sentralt og nydelig hotell. 

Anonymkode: d7100...60f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...