AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #1 Skrevet 21. februar 2020 Når man er avhengig av kaffe? Snus? Går på medisiner som Ritalin og antidep? men ligger unna alkohol feks? Anonymkode: f0f3b...24b
Gjest Dævendøtte Skrevet 21. februar 2020 #2 Skrevet 21. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Når man er avhengig av kaffe? Snus? Går på medisiner som Ritalin og antidep? men ligger unna alkohol feks? Anonymkode: f0f3b...24b Når du ikke kan være uten i noen dager. Når det eneste du tenker på er neste gang du har mulighet til å ta det du er avhengig av. Når du står opp om morran og det første du gjør, er å glede deg til kaffe og snus.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #3 Skrevet 21. februar 2020 Har man gått på alkohol eller dop den siste måneden er man avhengig. Anonymkode: f1e26...414
Greenrock Skrevet 21. februar 2020 #4 Skrevet 21. februar 2020 (endret) Aiai🤣 Jeg har som småbarnsmor ofte dager hvor jeg står opp og gleder meg til kaffe og snus. Interessant definisjon på rusmisbruk i første svar🙈🤔 Endret 21. februar 2020 av Greenrock 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå