frøkna Skrevet 30. april 2020 #21 Del Skrevet 30. april 2020 Akkurat det samme har skjedd med min Womanizer Liberty... Død en måned etter jeg kjøpte den 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adina Skrevet 1. mai 2020 #22 Del Skrevet 1. mai 2020 Nå sier vel kjøpsloven at du har 2 års reklamasjonsrett på ting som er ment å vare mer enn to år... og en vibrator til 1000,- eller mer... den BØR vare mer enn to år vil jeg påstå. Lykke til med å påstå noen annet vil jeg si. Noe til 4-500 kroner er noe helt annet. Så går den i stykker og det ikke er din feil, kontakt butikken, så skal du få ny. Tror ikke det er så mye å diskutere egentlig, en av fordelene med å handle fra Norske butikker er at de vanligvis følger Norske lover & regler enkelt og greit. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #23 Del Skrevet 1. mai 2020 Jeg har en pikk dere kan få benytte dere av. Så slipper dere mere frustrasjon over dårlige elektronikk kjøp. Anonymkode: cce62...4a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 1. mai 2020 #24 Del Skrevet 1. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en pikk dere kan få benytte dere av. Så slipper dere mere frustrasjon over dårlige elektronikk kjøp. Anonymkode: cce62...4a5 Tviler på at den er like magisk som en womanizer. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #25 Del Skrevet 1. mai 2020 Jeg har en satisfyer pro 2. Den er relativt billig, og min har nå vart i to år. Ingen problemer, mye brukt. Kan jo prøve den, om du/dere ikke vil legge så mye penger i det. (Driver ikke med reklame, jeg bare elsker dingsen😂) Anonymkode: fd7c8...17b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #26 Del Skrevet 1. mai 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har en pikk dere kan få benytte dere av. Så slipper dere mere frustrasjon over dårlige elektronikk kjøp. Anonymkode: cce62...4a5 Det er absolutt INGENTING den pikken kan gjøre som blir bedre en den womanizer lol. Herregud for noe kraftige orgasmer! Anonymkode: c803c...969 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #27 Del Skrevet 1. mai 2020 3 minutter siden, pia mater skrev: Tviler på at den er like magisk som en womanizer. Sikkert ikke. Men den virker når den skal😁 Anonymkode: cce62...4a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #28 Del Skrevet 1. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er absolutt INGENTING den pikken kan gjøre som blir bedre en den womanizer lol. Herregud for noe kraftige orgasmer! Anonymkode: c803c...969 Er nok bedre enn en womanizer som ikke virker. Anonymkode: cce62...4a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #29 Del Skrevet 1. mai 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Sikkert ikke. Men den virker når den skal😁 Anonymkode: cce62...4a5 Og så? Du kan umulig ha hatt sex før, om du ikke har fått med deg at de aller fleste kvinner trenger klitorisstimuli for å få orgasme. Ikke mye pikken din kan hjelpe til med der Anonymkode: 178b1...5cf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #30 Del Skrevet 1. mai 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og så? Du kan umulig ha hatt sex før, om du ikke har fått med deg at de aller fleste kvinner trenger klitorisstimuli for å få orgasme. Ikke mye pikken din kan hjelpe til med der Anonymkode: 178b1...5cf Ikke? Er mange måter å bruke pikken på. Ikke bare å stappe den inn å pumpe ut og inn som et stempel. Kanskje du burde prøve ut litt mer? Jo jeg er fullstendig klar over at mange kvinner trenger litt ekstra stimuli på klitten. Digg for begge å presse kukhodet mot klitten å tå en runk etter kvinnens ønskede tempo og bevegelser. Burde prøve. Anonymkode: cce62...4a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #31 Del Skrevet 1. mai 2020 29 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke? Er mange måter å bruke pikken på. Ikke bare å stappe den inn å pumpe ut og inn som et stempel. Kanskje du burde prøve ut litt mer? Jo jeg er fullstendig klar over at mange kvinner trenger litt ekstra stimuli på klitten. Digg for begge å presse kukhodet mot klitten å tå en runk etter kvinnens ønskede tempo og bevegelser. Burde prøve. Anonymkode: cce62...4a5 Ellers takk, jeg ligger kun med kvinner Anonymkode: 178b1...5cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå