Gå til innhold

Hvorfor dør mine womanizere på under en uke?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Høres jo ut som jeg bare ligger og onanere døgnet rundt, men det er ikke sånn. Jeg fikk en 30min womanizer i gave og kjøpte etter det en egen, en starlet 2. Den døde etter 3 gangs bruk. Fikk ny fra firmaet, og denne døde også etter kort tid. 

Har nå vurdert å kjøpe den dyreste men veet ikke om jeg tør legge penger på dette.

Hva gjør jeg feil? Vasker de korrekt, bruker ikke oljer osv. 

Anonymkode: 0c452...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres jo ut som jeg bare ligger og onanere døgnet rundt, men det er ikke sånn. Jeg fikk en 30min womanizer i gave og kjøpte etter det en egen, en starlet 2. Den døde etter 3 gangs bruk. Fikk ny fra firmaet, og denne døde også etter kort tid. 

Har nå vurdert å kjøpe den dyreste men veet ikke om jeg tør legge penger på dette.

Er den oppladbar?

Jeg har en som jeg lader med feks telefonlader... Kan putte samsungladeren min rett inn i womanizeren. 

Anonymkode: 25e7f...e9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er den oppladbar?

Jeg har en som jeg lader med feks telefonlader... Kan putte samsungladeren min rett inn i womanizeren. 

Ja, lader via usb. Ferdig oppladet men nekter slå seg på. Men lyser 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, lader via usb. Ferdig oppladet men nekter slå seg på. Men lyser 

Så rart. Selv har jeg en dyr modell, har hatt den i noen år og den funker perfekt! Lyser den grønt eller rødt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dør som i at den går tom for strøm? Eller dør som i at du ikke får ladet den opp igjen? Om den ikke går ann å få liv i den igjen, da hadde jeg klaget enda en gang, hørt med dem om det er en spesiell måte den skal behandles på.

Jeg har ikke en starlet selv, men womanizer pro, og den er ladbar. Altså den må lades når den «dør» og er tom for strøm 😅

Anonymkode: 4fdd3...7d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dør som i at den går tom for strøm? Eller dør som i at du ikke får ladet den opp igjen? Om den ikke går ann å få liv i den igjen, da hadde jeg klaget enda en gang, hørt med dem om det er en spesiell måte den skal behandles på.

Jeg har ikke en starlet selv, men womanizer pro, og den er ladbar. Altså den må lades når den «dør» og er tom for strøm 😅

Anonymkode: 4fdd3...7d9

Hei, den står og lyser på hvitt(ferdigladet), men man får den ikke igang. Altså den lager et flapplyd, men slår seg ikke på 🥵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Annonse

AnonymBruker
På 21.2.2020 den 14.15, AnonymBruker skrev:

Hei, den står og lyser på hvitt(ferdigladet), men man får den ikke igang. Altså den lager et flapplyd, men slår seg ikke på 🥵

Hei!

Dytter litt i denne da jeg opplever nøyaktig det samme med min Womanizer Premium 😬 Det er da den andre jeg tar knekken på etter å ha fått ny første gang.. Og jeg har ikke akkurat brukt den så mye at den kan være oppbrukt 😳

Fant du en måte å få gang på din igjen? Eller er det bare å ta kontakt med leverandør å håpe på at alle gode ting er tre 😅

Anonymkode: 72134...9de

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

elsker denne tråden. så teknisk og platonisk om sex ❤️

Anonymkode: c6a1d...240

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat hatt samme problem med min nye liberty 😮 ladet den til den sluttet å blinke, lyset sto på hele tiden da. Skrur seg på i 2-3 sek før den slår seg av igjen. Kundeservice anbefalte å lade den 8-10timer når man får den. 

Sendte min tilbake idag for "sjekk" når det tipset ikke funket. Håper på å få en ny som funker mer enn 4dager nå😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du bruker den for ofte, den blir overopphetet.

Anonymkode: f01d1...425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bruker den for ofte, den blir overopphetet.

3-4ggr pr dag, 3-5min pr gang, med mellom 2 og 8timer "pause"... jepp definitivt overopphetet 👌🙄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner meg igjen TS. Min opplåsbare Barbara har allerede dødd 5 ganger. Jeg vet ikke om det er sverdet mitt som er for spisst, eller hva det er. Men hjertet mitt blir knust hver gang luften forsvinner ut av henne og hun svirrer rundt og rundt til hun treffer takvifta og kjærlighetserklæringen vår skivses ut av hennes livløse kropp og spres utover hele leiligheten.

Endret av Kaptein Klein
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, S4050-R40B skrev:

Akkurat hatt samme problem med min nye liberty 😮 ladet den til den sluttet å blinke, lyset sto på hele tiden da. Skrur seg på i 2-3 sek før den slår seg av igjen. Kundeservice anbefalte å lade den 8-10timer når man får den. 

Sendte min tilbake idag for "sjekk" når det tipset ikke funket. Håper på å få en ny som funker mer enn 4dager nå😂

Så frustrerende 😬

Jeg fikk ny med en gang jeg klagde på min første gang, men nå når det skjer igjen må det jo være noe jeg gjør galt 😅

Krysser fingrene for at du får en ny som virker i mange år, det var det jeg trodde jeg invisterte i når jeg kjøpte etter tips fra svært fornøyde venninner 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så frustrerende 😬

Jeg fikk ny med en gang jeg klagde på min første gang, men nå når det skjer igjen må det jo være noe jeg gjør galt 😅

Krysser fingrene for at du får en ny som virker i mange år, det var det jeg trodde jeg invisterte i når jeg kjøpte etter tips fra svært fornøyde venninner 😂😂

Hehe ja, kan si det var nokså skuffende etter 4 dager. Heldigvis virket kundeservice greie, så regner med at det skal gå helt topp å få en ny :)

og ja, om den funker endel lenger neste gang så er definitivt en vel verdt investering  😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
45 minutter siden, S4050-R40B skrev:

3-4ggr pr dag, 3-5min pr gang, med mellom 2 og 8timer "pause"... jepp definitivt overopphetet 👌🙄

Var en spøk 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var en spøk 😉

😅😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har w500 og di to som kom etter den. Den siste som heter premium (?) var død da jeg fikk den. Leverte inn og fikk ny tilbake. Alle sammen er brukt masse og dem lever fint! Å nei, jeg trur ikke det er for at du har sprutet for mye 💦 

Anonymkode: 6af09...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 21.2.2020 den 13.36, AnonymBruker skrev:

Vi er et par på 44. Vi har hatt denne i sånn ca. 20 år og den fungere like godt som om den skulle være ny. Den er supersterk og kommer sikkert til å overleve oss begge i alder. 😁 Den er ikke oppladbar men med ledning. Funker som bare det. Vi begge bruker den, flott for ham også på glans. Les litt tester og sjekk ut tester på youtube slik at du finner et nytt produkt som du kan ha lenge uten kluss.

Anonymkode: 2f25a...ee9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...