AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #1 Skrevet 21. februar 2020 Jeg er 19, snart tjue år, student, eier liten leilighet og har derfor ganske høye månedlige utgifter. Jeg har jobbet litt på en skole, men siden jeg studerer er det ikke så ofte jeg har tid, og det gjør meg mindre attraktiv på denne skolen. Jeg trenger en jobb der jeg kan jobbe ettermiddag/kveld eller helg. Og ferier. Jeg har sendt av gårde flere søknader til butikker, vært på ett intervju, men har ikke hatt hellet med meg. Er det noen som har tips til hvordan gå fram for å skaffe meg en jobb? Jeg kjenner beklageligvis ikke noen som kan hjelpe meg. Bor i Bergen. Anonymkode: 63be2...b96
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #2 Skrevet 21. februar 2020 Sykehjem, omsorgsbolig... bare ring, de trenger alltid folk. Lykke til Anonymkode: 069fc...f82
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #3 Skrevet 21. februar 2020 Stikk innom overalt der du kunne tenke deg å jobbe. Vis at du er et oppegående menneske som er til å stole på, og forhør deg om de har noe ledig. Mange stillinger lyses ikke ut, og endel steder har behov for folk og er bare glad når det dukker opp en fra intet, slik at de slipper å pløye gjennom søknader og ha intervju. Anonymkode: 1286a...935
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå