AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #21 Skrevet 21. februar 2020 11 hours ago, Bukkenbruse said: Har du noen gode dokumentarer og anbefale ?😃 The Vietnam War: A Film by Ken Burns and Lynn Novick Miss Americana Anonymkode: ce4f7...0ca
Gjest Bukkenbruse Skrevet 21. februar 2020 #22 Skrevet 21. februar 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: The Vietnam War: A Film by Ken Burns and Lynn Novick Miss Americana Anonymkode: ce4f7...0ca Takk 😃
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #23 Skrevet 21. februar 2020 De viser bare frem det de vil du skal se, resten må du vite om selv så du kan søke det opp. Jeg får opp de samme seriene uansett om jeg søker på krim, drama eller komedie, de har liksom bare en håndfull å by på. Anonymkode: 9ca12...8e5
DeLorean Skrevet 21. februar 2020 #24 Skrevet 21. februar 2020 (endret) Nja. De er ikke så gode på film. Mest serier. Ser på Narcos: Mexico nå, veldig bra. You ses 2 var også veldig bra. Jeg driver ofte research på egenhånd. Da har jeg funnet flere meget gode serier som f.eks Fauda, Papirhuset, Topboy, Suburra, Wolf etc. Velkommen til Villefranche er en godbit for de som liker spenning med litt skrekk-elementer. Fransk serie. Endret 21. februar 2020 av DeLorean 1
-jk- Skrevet 21. februar 2020 #25 Skrevet 21. februar 2020 5 timer siden, Frihetsgudinnen skrev: I tillegg finnes det nå så utrolig mye egenproduserte serier med alle mulige fremmede språk. Det er frustrerende! Er ikke mulig å sortere bort språk man ikke ønsker heller. Dette er jo noen av de beste seriene! F.eks "Dark", fantastisk bra. Gleder meg stort til neste sesong Det som irriterer meg mest med Netflix er at de innimellom er UTROLIG trege til å legge ut mye sesonger av serier de ikke produserer selv. F.eks The 100 sesong 6, som kom på amerikansk Netflix for evigheter siden, men ennå ikke er ute på europeisk Netflix
Kris- Skrevet 21. februar 2020 #26 Skrevet 21. februar 2020 Nei, nå har jo Totally Spies blitt lagt til, så da er den hundrelappen i måneden en god investering for min del. 1
Gjest Albbas Skrevet 22. februar 2020 #27 Skrevet 22. februar 2020 Det er jo klart at hvis man ser MYE vil man etterhvert slite med å finne mye nytt som er bra. Vi ser ikke så mye (småbarnsforeldre som bare rekker en episode av noe hver dag...) og jeg syns det er lett å finne noe bra. Lettere nå enn før jeg fikk barn. Men det er jo fordi jeg ikke har vært gjennom alt av kvalitet. Men enig i at det er mye dårlig også. Spesielt Netflix sine egne filmer. HBO er et tryggere valg sånn sett, det meste der er bra, men utvalget er mindre og brukergrensesnittet elendig. Jeg har HBO inkludert i mobilabb og vi "må" ha Netflix pga barn som liker det. Hadde det ikke vært for det hadde jeg heller abonnert på kun en tjeneste om gangen. For eksempel 6 mnd med hbo, så 6 mnd med Netflix, så Amazom Prime osv. Da får det samlet seg opp litt nytt og bra på de forskjellige mens du har en pause. Jeg merker at jeg også har blitt sykt mye mer kresen i disse streamingtider, det gjelder kanskje deg også? Da Netflix var nytt var vi jo mer vant til et smalere utvalg, og en del middelmådige serier. Men når man nå lett kan skru av en middelmådig serie og finne noe bedre blir man mer kresen. Det er vanskelig for produsentene å levere super kvalitet samtidig som de skal levere store mengder.
Aragorn ll Elessar Skrevet 3. mars 2020 #28 Skrevet 3. mars 2020 Er da mye bra på Netflix. Er ganske utrolig om man ikke finner noe man liker der. Da vil jeg heller si at du er problemet og ikke Netflix. 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #29 Skrevet 3. mars 2020 På 21.2.2020 den 10.14, Bukkenbruse skrev: Har du noen gode dokumentarer og anbefale ?😃 Gabriel Fernandez saken- Mordet På En Gutt Anonymkode: ff259...d9b
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #30 Skrevet 3. mars 2020 Finner mye bra på Netflix, problemet er bare at de kommer med forslag på ting jeg har sett x ganger før. Jeg har også blitt lei av egenpromoteringen (skjønner at de gjør det, men likevel). I tillegg har de satt opp prisen, så jeg valgte å si dem opp i dag. Mange av de seriene jeg liker er hos andre strømmetjenester også. Kommer nok tilbake når The crown og hjem til jul er tilbake😂 Anonymkode: 80376...f8d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå