Gå til innhold

Har Netflix blitt dårligere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før digger jeg Netflix. Fant alltid bra serier å se på, og gode dokumentarer. Nå tar jeg meg i at jeg oftere og oftere bare kikker innom, blar så vidt og logger meg ut igjen. Jeg finner nesten ingenting som frister. Men hvorfor? Har jeg sett det meste som er bra? Tja, jeg gror ikke det er bare derfor. Er det fordi appen har forandret seg, og valgene ligger tett i tett og blir overveldende og uoversiktlig? Eller spyr Netflix ut mer dritt enn før? Har kvaliteten på serier gått ned? Jeg vurderer å avslutte abonnementet, i alle fall for en periode.  Hva synes andre her om Netflix? 

Anonymkode: c2ea3...7ba

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Netflix. Det renner over av valgmuligheter, så jeg skjønner ikke helt at folk ikke klarer å finne noe som de kan se på der. Det er jo tusenvis av serier, dokumentarer og filmer?

• Liker 5
Gjest Bukkenbruse
Skrevet
18 minutter siden, Million skrev:

Jeg er veldig fornøyd med Netflix. Det renner over av valgmuligheter, så jeg skjønner ikke helt at folk ikke klarer å finne noe som de kan se på der. Det er jo tusenvis av serier, dokumentarer og filmer?

Har du noen gode dokumentarer og anbefale ?😃

Skrevet
Akkurat nå, Bukkenbruse skrev:

Har du noen gode dokumentarer og anbefale ?😃

Nja, min smak er min smak. Så ikke sikkert du liker det samme :)  Jeg liker generelt dokumentarer og kriminalserier. Som The Ted Bundy tapes (et par serier om han der) og sånne massemordere, forhør der det kommer frem hva de tenkte og hva de sa, hva skjedde under den og den etterforskningen osv. Og "Confession Killer", "I am a Killer", "Nurses who kill" og sånne ting. Skremmende og interessant på en gang å se hva sånne folk har vært i stand til.

Har sett så mye at jeg ikke husker alt. 

• Liker 4
Gjest Bukkenbruse
Skrevet
26 minutter siden, Million skrev:

Nja, min smak er min smak. Så ikke sikkert du liker det samme :)  Jeg liker generelt dokumentarer og kriminalserier. Som The Ted Bundy tapes (et par serier om han der) og sånne massemordere, forhør der det kommer frem hva de tenkte og hva de sa, hva skjedde under den og den etterforskningen osv. Og "Confession Killer", "I am a Killer", "Nurses who kill" og sånne ting. Skremmende og interessant på en gang å se hva sånne folk har vært i stand til.

Har sett så mye at jeg ikke husker alt. 

Akkurat i min gate 😃

Skrevet

Netflix spyr ut mye dårlig egenprodusert innhold, i tillegg til at de gjør det vanskelig å bla gjennom utvalget deres. Det virker som de har gjort det bevisst for å fremheve originalinnhold. 

Anonymkode: f8686...fcf

• Liker 13
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Netflix spyr ut mye dårlig egenprodusert innhold, i tillegg til at de gjør det vanskelig å bla gjennom utvalget deres. Det virker som de har gjort det bevisst for å fremheve originalinnhold. 

Anonymkode: f8686...fcf

TS her. Ja, jeg er enig med deg. 

• Liker 5
Skrevet

Det virker ikke som innholdet er så rikt, når de samme seriene anbefales i alle kategorier. 

Anonymkode: 1d08a...6e6

• Liker 8
Skrevet

Jeg fullførte nettopp the pharmacist som var bra. Fire episoder. Locke & key var også helt fin for å slappe av med på kvelden. 

Anonymkode: 7768a...ffe

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes brukervennligheten var mye bedre før. 

• Liker 8
Skrevet

Synes Netflix var bedre før, lettere å navigere rundt, og det blir mer og mer Netflix orginal, lite av andre ting. Så jeg synes den er dårligere. 

Anonymkode: d8055...90d

• Liker 5
Skrevet

Jeg forstår ikke at folk syns Netflix er så bra. Jeg finner nesten ingenting å se på, og er det en film jeg har lyst å se på, kan jeg nesten garantere at den ikke finnes på netflix. Vi nordmenn betaler også mer for DÅRLIGERE utvalg enn flere land. Bruker i USA har mye større utvalg og betaler mindre. Vurderer å slutte å abonnere. 

Anonymkode: 9fe66...1b0

• Liker 8
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det virker ikke som innholdet er så rikt, når de samme seriene anbefales i alle kategorier. 

Anonymkode: 1d08a...6e6

Nettopp. Det er de samme dårlige seriene og filmene som anbefales i de fleste kategoriene. Elendig. 

Anonymkode: 9fe66...1b0

Skrevet

I tillegg finnes det nå så utrolig mye egenproduserte serier med alle mulige fremmede språk. Det er frustrerende! Er ikke mulig å sortere bort språk man ikke ønsker heller. 

• Liker 3
Gjest Keikolina
Skrevet

Synd man ikke kan se den amerikanske Shamless

Skrevet

Avsluttet nettopp Narcos Mexico sesong 2 😎 Witcher var også bra. 

Jeg er mer bekymret for dårlig oppløsning enn innhold. Synes Kvaliteten på Netflix er elendig til tider. 

Skrevet

Har sett mye på Netflix, men er enig. Synes det er blitt «tomt» der. Ikke er det så lett å finne andre ting heller. Når jeg feks er inne på gubbens profil ser jeg jo ting som jeg aldri har funnet på min. Jeg skjønner hvorfor, liker at de finner serier/filmer som passer til meg, men det kunne vært interessant å finne noe helt nytt og

• Liker 1
Skrevet

Prisen har også gått såpass opp at jeg vil ikke bare ha det for å ha det. Må velge ut noen, og Netflix ligger tynt an nå, for å si det sånn. 

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Før digger jeg Netflix.

Tid eksisterer. Fortsatt. Eller før.

Skrevet
11 hours ago, Million said:

Helt enig!

Anonymkode: ce4f7...0ca

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...