Gjest hellraiser-Guran Skrevet 9. juni 2005 #1 Skrevet 9. juni 2005 etter mange beskjeder fra Hege om å chille`n,ble jeg kicked out of kvinneguiden det ble vel for mye med en Mann blandt menn skjønner jeg.men fortvil ikke ladies,jeg kommer til å fortsette på pratekompaniet hvis de tåler en hellraiser og pussylicker av en Mann!da takker jeg for tilliten og særlig dere som har sendt meg personlige meldinger.dere vet hvem dere er ok da sees vi på pratekompaniet,der jeg også muligens åpner dagbok!(i tillegg til å være tøff og barsk,så liker jeg å skrive og bli kjent med folk over hele landet) Peace out...Guran!
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2005 #2 Skrevet 9. juni 2005 Nei, du og du, jeg kommer til å savne deg kjempemasse, og jeg tror ikke jeg er alene om det! Du som alltid har hatt så innholdsrike og lærerike innlegg. Dette var trist. :cry: (eller ikke...)
Gjest Dum Perignon Skrevet 9. juni 2005 #3 Skrevet 9. juni 2005 Guran? Som i Guran, den hyggelige pygméen i Fantomet? Hils Sala Palmer fra meg dersom du ser henne! Dét er dame!
Gjest manic Skrevet 9. juni 2005 #4 Skrevet 9. juni 2005 Guran? Som i Guran, den hyggelige pygméen i Fantomet? Hils Sala Palmer fra meg dersom du ser henne! Dét er dame! *host* Du mener vel Dame?
Gjest Dum Perignon Skrevet 9. juni 2005 #5 Skrevet 9. juni 2005 *host* Du mener vel Dame? Nei. Den eneste Damen jeg vet om er Kate Winslet. De andre er bare damer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå