Gå til innhold

Hundeseng fra Rusta

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er mer en god nok :)

Anonymkode: 44dd1...767

Skrevet

Jeg har en fra Rusta hjemme og en dyrere fra Biabed på jobben, hunden min er gammel og tilbringer hele arbeidsdager i den fra Biabed. Han trenger en skikkelig seng på jobb.

Begge er bra, men pga alderen til hunden, anbefalte jeg meg selv den dyreste og beste der hvor han ligger mest. 

Hadde han vært ung og sprek, hadde jeg kjøpt billige begge steder :) 

Anonymkode: 189c6...093

Skrevet

Hundesenger som ikke kan vaskes er bortkastede penger! 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har en fra Rusta hjemme og en dyrere fra Biabed på jobben, hunden min er gammel og tilbringer hele arbeidsdager i den fra Biabed. Han trenger en skikkelig seng på jobb.

Begge er bra, men pga alderen til hunden, anbefalte jeg meg selv den dyreste og beste der hvor han ligger mest. 

Hadde han vært ung og sprek, hadde jeg kjøpt billige begge steder :) 

Anonymkode: 189c6...093

Har en valp så tenker at det kanskje ikke gjør noe om den blir bitt i stykker. Men liker hunden din å ligge i den? Er den god nok?

Anonymkode: cfccd...c49

Skrevet
Just now, Leo said:

Hundesenger som ikke kan vaskes er bortkastede penger! 

Jeg vasker labber og og en skyll bak etter tur.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vasker labber og og en skyll bak etter tur.

Hunder sikler, gulper/kaster opp og det kommer kanskje også en tisseskvett i søvne. Godbiter og ting som skal gnages på skal også gjerne tas med i sengen. Med mindre du vasker hele hunden etter hver tur vil det også bli med litt sand og skitt inn som da havner i sengen. Hvitt teddystoff blir garantert seende ekkelt ut etter maksimum to uker! 

• Liker 1
Skrevet

Er vel mulig å vaske den? Jeg hadde bare kastet den i vaskemaskinen. Vurderer denne sengen selv .

Anonymkode: 8b87e...adb

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er vel mulig å vaske den? Jeg hadde bare kastet den i vaskemaskinen. Vurderer denne sengen selv .

Anonymkode: 8b87e...adb

Kanskje går det kanskje ikke. Uansett tåler ikke hvitt teddystoff vask noe særlig og blir sjelden "seg selv" igjen etterpå. 

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://www.biltema.no/fritid/husdyr/hundeutstyr/hundesenger/hundeseng-2000030744

Hvis du har en Biltema i nærheten anbefaler jeg denne. Den er lett å holde ren og rimelig 😊 

Anonymkode: 2e47c...b65

Et mye bedre alternativ! Og så kan man evt. legge i et teppe, håndkle etc. etter behov. Hunder liker også å ha en ren liggeplass hvis de får velge! :)

Gjest LaptopPute
Skrevet

Jeg liker den godt. Har vaska den på håndvask i maskina flere ganger. 

Skrevet

Takk for svar. Noen som har prøvd andre hundegreier fra Rusta?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...