Gjest Gjest Skrevet 9. september 2002 #1 Skrevet 9. september 2002 Hvor mange her inne har testet før forventet mens? Og når testet dere? Hva test brukte dere? Jeg er 3+0 i dag..er det for tidlig å teste da? Blir sprø av denne ventingen. :o
Gjest mammamia ikke innlogget Skrevet 10. september 2002 #3 Skrevet 10. september 2002 Testet ni dager etter eggløsning, m min syklus ca 3+3 med Clearblue og fikk veldig tydelig blå streker både i morgenurin og "vanlig"
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2002 #4 Skrevet 10. september 2002 Hvis du testet/ tester ni dager etter EL, hva betyr 3+3 da? Trodde 3+3 og 3+0 var uttrykk man bruker etter at man har fått bekreftet graviditeten...? Er jeg helt på jordet, eller?? Forklar, vær så snill! __________________ Hilsen forvirret Anette
mammamia Skrevet 10. september 2002 #5 Skrevet 10. september 2002 Første tallet står for antall uker etter første dag i siste mens, slik jeg har fått forklart det. Det andre tallet blir da antall dager over de fullgåtte ukene. 3+3 betyr da 3 uker og 3 dager siden første dag i siste mens. Dette gjør antall svangerskapsuker vanligvis er ca 2 uker mer enn de antall uker man faktisk har vært gravid, da eggløsning vanligvis er to uker ut i syklusen. Hvis du har 28 dagers syklus og tester den dagen du venter mens og får positivt, er du altså allerede 4+0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå