Gå til innhold

Sex med MINST attraktive, for å få sex med hotteste?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ville du hatt sex i misjonær-stilling i minst 10min med den du aller minst kunne tenkt deg å ha sex med, som en betaling for å få sex med den du har aller mest lyst til å ligge med?  Eller ville du latt muligheten passere?

Endret av UkjentN
Videoannonse
Annonse
Skrevet

bryr meg nada om kjendiser. hard pass

Skrevet

Ja, hvis vi kan sette maksalderen til den minst attraktive til 60 år. Må tenke mer over hvem de to skulle vært. 

Skrevet
5 minutter siden, megda skrev:

Handler ikke nødvendigvis om kjendisstatusen, men at du kan velge på øverste hylle blant de som ser meget bra ut. 

Skrevet
19 minutter siden, megda skrev:

Greia er bare at kjendiser er de eneste vi andre vet hvem er. "Kjell fra Bingoen" er ikke en person som vi andre vet hvem er..

Skrevet

Utrolig ufint å skulle navngi kjendiser som vi mener er "stygge". Hva faen er det??? 

Anonymkode: f4996...90e

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig ufint å skulle navngi kjendiser som vi mener er "stygge". Hva faen er det??? 

Smak og behag. Mener bare et eksempel på en person man ikke syns ser bra ut personlig. Utenlandske gjerne, sånn at norske kjendiser slipper å nevnes!

Skrevet
27 minutter siden, megda skrev:

Det må da være en stjerne innefor din egen idrett, eller ditt eget jobbfelt, som du syns er interessant og bryr deg om?

Skrevet

Jeg ville forresten hatt sex med Hanne Sørvaag. Hun er så utrolig flott! Kunne ha ligget med nesten hvem som helst for å fått den sjansen;) Nesten.. 

Skrevet

Du da, Ts? 

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greit.. Forstår, og tar selvkritikk. Har derfor forandret tråden! Vil forresten la det stå som det er nå!

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du da, Ts? 

Jeg er ganske kresen, og veldig usikker på om jeg hadde klart å stå i å skulle ligge med noen jeg absolutt finner heslig og ekkel utseendemessig, så tror kanskje jeg ville latt sjansen gå. Samtidig frister det jo enormt å få ligge med "drømmen", sååeh... Godt spørsmål! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...