Gå til innhold

Klarer ikke stoppe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er en jente på 30 år som har ett litt rart forhold til mat. Jeg er ikke helt fornøyd med kroppen min å vil gjerne gå ned noen kilo slik at jeg blir fornøyd. Jeg trener litt iblant, prøver å spise bedre mat men går ikke helt bra. Er slik at når jeg begynner å spise usunt som godteri eller noe så klarer jeg ikke stoppe. Jeg spiser å spiser så føler jeg meg dårlig senere å vil bare få d vekk. Har dere noen tips til meg. Kommer nok ikke til å gå ned så mye om jeg ikke klarer å skjerpe meg☹️

Anonymkode: 8c3b4...5ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg er en jente på 30 år som har ett litt rart forhold til mat. Jeg er ikke helt fornøyd med kroppen min å vil gjerne gå ned noen kilo slik at jeg blir fornøyd. Jeg trener litt iblant, prøver å spise bedre mat men går ikke helt bra. Er slik at når jeg begynner å spise usunt som godteri eller noe så klarer jeg ikke stoppe. Jeg spiser å spiser så føler jeg meg dårlig senere å vil bare få d vekk. Har dere noen tips til meg. Kommer nok ikke til å gå ned så mye om jeg ikke klarer å skjerpe meg☹️

Anonymkode: 8c3b4...5ea

Jeg har det på samme måte. 

Redningen for meg ble å gå et Easy life-kurs på treningssenteret mitt. Da lærte jeg mye om mekanismene som ligger bak spisemønsteret mitt, fikk noen verktøy som hjelper veldig i hverdagen, og større innsikt i hva en bør spise, hvor ofte, mengde osv. Kanskje det finnes noe sånn i nærheten av deg?

Anonymkode: ac168...fb6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...