AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #1 Skrevet 21. februar 2020 Hei. Jeg er en jente på 30 år som har ett litt rart forhold til mat. Jeg er ikke helt fornøyd med kroppen min å vil gjerne gå ned noen kilo slik at jeg blir fornøyd. Jeg trener litt iblant, prøver å spise bedre mat men går ikke helt bra. Er slik at når jeg begynner å spise usunt som godteri eller noe så klarer jeg ikke stoppe. Jeg spiser å spiser så føler jeg meg dårlig senere å vil bare få d vekk. Har dere noen tips til meg. Kommer nok ikke til å gå ned så mye om jeg ikke klarer å skjerpe meg☹️ Anonymkode: 8c3b4...5ea
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #2 Skrevet 21. februar 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg er en jente på 30 år som har ett litt rart forhold til mat. Jeg er ikke helt fornøyd med kroppen min å vil gjerne gå ned noen kilo slik at jeg blir fornøyd. Jeg trener litt iblant, prøver å spise bedre mat men går ikke helt bra. Er slik at når jeg begynner å spise usunt som godteri eller noe så klarer jeg ikke stoppe. Jeg spiser å spiser så føler jeg meg dårlig senere å vil bare få d vekk. Har dere noen tips til meg. Kommer nok ikke til å gå ned så mye om jeg ikke klarer å skjerpe meg☹️ Anonymkode: 8c3b4...5ea Jeg har det på samme måte. Redningen for meg ble å gå et Easy life-kurs på treningssenteret mitt. Da lærte jeg mye om mekanismene som ligger bak spisemønsteret mitt, fikk noen verktøy som hjelper veldig i hverdagen, og større innsikt i hva en bør spise, hvor ofte, mengde osv. Kanskje det finnes noe sånn i nærheten av deg? Anonymkode: ac168...fb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå