Gå til innhold

Flere som har høyere sex-drive enn partneren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å bli gal. Er nymfoman og kunne tenke meg sex flere ganger om dagen, men ender opp med bare et par ganger i uka (er samboere, sammen i fire år). 

Flere som er i forhold og har et større sexbehov enn partneren? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
22 minutter siden, Mymlen skrev:

Jeg holder på å bli gal. Er nymfoman og kunne tenke meg sex flere ganger om dagen, men ender opp med bare et par ganger i uka (er samboere, sammen i fire år)

Auda, da vet jeg hvordan du har det...Jeg er en satyroman til tider, men jeg har full kontroll😂

Skrevet
10 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Auda, da vet jeg hvordan du har det...Jeg er en satyroman til tider, men jeg har full kontroll😂

Har da kontroll jeg også, ville aldri noensinne vært utro eller presset partneren til sex. Det er bare frustrerende og dritt

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Mymlen skrev:

Har da kontroll jeg også, ville aldri noensinne vært utro eller presset partneren til sex. Det er bare frustrerende og dritt

Smart tenk og så bra du ikke er utro og presser han. Han har sikkert sine årsaker. Jeg har selv kjent på skjeivfordeling av sexlysten. Vi prøvde alt av tips og tryllekunster men ingenting hjalp, og jeg hadde ikke hjerte til å gjøre det slutt bare for sexen heller. Da tok jeg meg heller en tur nedi kjellerstuen når trykket vart som værst. Blir vel ikke det samme med leketøy for deg heller?

Skrevet
Akkurat nå, Bamseklemmer skrev:

Smart tenk og så bra du ikke er utro og presser han. Han har sikkert sine årsaker. Jeg har selv kjent på skjeivfordeling av sexlysten. Vi prøvde alt av tips og tryllekunster men ingenting hjalp, og jeg hadde ikke hjerte til å gjøre det slutt bare for sexen heller. Da tok jeg meg heller en tur nedi kjellerstuen når trykket vart som værst. Blir vel ikke det samme med leketøy for deg heller?

Nei, det "slukker ikke tørsten" med bruk av leketøy. Trenger en aktiv partner og godt samspill, i tillegg til at det skjer hyppig

Skrevet
1 minutt siden, Mymlen skrev:

Nei, det "slukker ikke tørsten" med bruk av leketøy. Trenger en aktiv partner og godt samspill, i tillegg til at det skjer hyppig

Akkurat ja, jeg vet at kvinner ikke klarer å slukke tøsten av leketøy, noen blir faktisk værre. Jeg som mann har det mye enklere... Har du funnet ut hvorfor du har sånn høy sexlyst?

Skrevet
Akkurat nå, Bamseklemmer skrev:

Akkurat ja, jeg vet at kvinner ikke klarer å slukke tøsten av leketøy, noen blir faktisk værre. Jeg som mann har det mye enklere... Har du funnet ut hvorfor du har sånn høy sexlyst?

Har alltid vært sånn. Følte meg ikke godkjent og elsket som barn av de rundt meg, kan ha noe med det å gjøre 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Mymlen skrev:

Har alltid vært sånn. Følte meg ikke godkjent og elsket som barn av de rundt meg, kan ha noe med det å gjøre 

Ja det kan tenkes, du "vil ta igjen" det tapte... Men du er nok ikke uskyldig kåt heller, for det er jo deilig når man er blitt mettet. For meg kjennes det deilig ut, men for andre kan det være slitsomt. Synes du det er slitsomt eller er det bare frustrerende at du ikke får deg tilfredstilt?

Skrevet
16 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Ja det kan tenkes, du "vil ta igjen" det tapte... Men du er nok ikke uskyldig kåt heller, for det er jo deilig når man er blitt mettet. For meg kjennes det deilig ut, men for andre kan det være slitsomt. Synes du det er slitsomt eller er det bare frustrerende at du ikke får deg tilfredstilt?

Både slitsomt og frustrerende. Føler meg avvist, men jeg vet at han liker meg. Han har bare ikke like mye lyst til akkurat sex

Skrevet (endret)

Når dere møtes på halvveien en dag blir det jo bra👌

Endret av Bamseklemmer
Endret pga. feil fokus
Skrevet

Skulle faktisk skrive innlegg om det samme nå når jeg kom inn hit, så da fortsetter jeg på din. 

Har det likt som deg, ts. Ønsker også daglig, gjerne flere gang om dagen, og ender opp med én til to gang i uka.. Leketøy hjelper ikke, for det er kroppskontakta jeg trenger. Aner ikke hva jeg skal gjøre.. For det første er det et sårt tema for en mann å høre at han ikke klarer tilfredsstille hyppigheta jeg ønsker, og for det andre vet jeg jo at hver dag er litt for mye forlangt. Vet vi må ta samtalen om hvor mye sex vi synes er greit, men dette er liksom litt motsatt vei av det jeg tror jeg er vanlig.. Det er så kjipt å bli avvist, og jeg blir bare mer og mer frustrert.. 

Anonymkode: 6db8c...cba

Skrevet

Det er nok normalt at nøyaktig 50% har høyere lyst enn partneren, omtrent ingen har nøyaktig lik lyst. Bare når forskjellen er veldig stor er det et problem.

Anonymkode: c8555...6e3

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle faktisk skrive innlegg om det samme nå når jeg kom inn hit, så da fortsetter jeg på din. 

Har det likt som deg, ts. Ønsker også daglig, gjerne flere gang om dagen, og ender opp med én til to gang i uka.. Leketøy hjelper ikke, for det er kroppskontakta jeg trenger. Aner ikke hva jeg skal gjøre.. For det første er det et sårt tema for en mann å høre at han ikke klarer tilfredsstille hyppigheta jeg ønsker, og for det andre vet jeg jo at hver dag er litt for mye forlangt. Vet vi må ta samtalen om hvor mye sex vi synes er greit, men dette er liksom litt motsatt vei av det jeg tror jeg er vanlig.. Det er så kjipt å bli avvist, og jeg blir bare mer og mer frustrert.. 

Anonymkode: 6db8c...cba

Hver dag burde gå an å få til, så fremt man ikke har barn og har normale arbeidstider 

Gjest Paramount
Skrevet

Har nok en del høyere sexdrive, men kan ikke bebreide henne det. Ville ikke vært noe bedre om hun var den som maset hele tiden. Deilig å bare være kåt hele tiden også, det har også sin verdi, er blitt ganske vant med det ;).

Skrevet
22 minutter siden, Paramount said:

Har nok en del høyere sexdrive, men kan ikke bebreide henne det. Ville ikke vært noe bedre om hun var den som maset hele tiden. Deilig å bare være kåt hele tiden også, det har også sin verdi, er blitt ganske vant med det ;).

Sliter med det samme her også, ikke bestandig like gøy men man lærer seg jo å leve med det😉

Anonymkode: 7bb2f...c35

Skrevet
2 timer siden, Paramount skrev:

Jeg orker ikke mase, det gjør ikke akkurat ting bedre. Men jeg synes ikke det er digg å gå rundt å være kåt, jeg føler meg nesten uelsket til tider :(

Gjest Paramount
Skrevet
10 minutter siden, Mymlen skrev:

Jeg orker ikke mase, det gjør ikke akkurat ting bedre. Men jeg synes ikke det er digg å gå rundt å være kåt, jeg føler meg nesten uelsket til tider :(

Hehe, nei, maser ikke jeg heller, oppnår ingen ting med det. Men at hun hele tiden vet at jeg vil ha henne skaper et press, som kan oppleves som en form for ubevisst mas. Det er bare å respektere at noen er annerledes, deilig å være kåt, er alltid i godt humør når jeg er kåt, blir kreativ og har det bra som kåt .Tenker av og til på hvordan det ville vært dersom og hvis jeg...hadde nok hatt ganske mye større kaloriforbruk da tenker jeg ;).

Skrevet

Jeg blir forundret hver gang noen sier jeg er en overkåt gris, men fakta er at jeg tar ansvar og vare på mine egne lyster og kropp. Skulle jeg slutte å være kåt, visner lysten mye fortere enn du aner. Da ender jeg opp som en bitter gammel gris, og da virker det som at det er bedre. Forresten tar jeg ikke det så høytydelig, jeg kommer aldri ha sex med "tekst" på internett...

Så da tenker jeg, hva er best for kvinnen man elsker? Jo man tar ansvar, og sex er fremdeles det deiligste du kan gi til deg selv og andre. Og det merkes på humøret til noen her har jeg sett🙄

Sexlysten kan trenes på plass, uten trening og vilje for at ting skal bli bedre er jo meget avslørende...

Gjest Paramount
Skrevet (endret)
22 timer siden, Mymlen skrev:

Jeg tror at etterkommende generasjoner vil lære av oss, slik at slike som deg og meg kommer sammen. Tror det er viktig å bli godt kjent, også seksuelt, gjerne ved å prøve og feile, slik at to som velger å leve et helt liv sammen er samkjørte seksuelt. Alt for mange oppdager etter hvert  at forskjellene er store på det seksuelle planet. Det gjør forhold vanskeligere, unødvendig vanskeligere. 

Endret av Paramount
Skrevet

Samme problem her, og jeg orker ikke leve slik lenger. Har hatt seks TO ganger siden jul. Jeg holder på å bli sprø! Da vi ble sammen var mannen så glad for at jeg elsket sex og likte å vise følelser på den måten. Nå orker han ikke. Det siste året har vi hatt sex i snitt en gang annenhver måned.. Det er ikke noe liv. Jeg kommer til å ende som utro. 

Anonymkode: fe0d4...ddf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...