AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #1 Skrevet 20. februar 2020 Har prøvd å bli gravid i flere år.. har den siste tiden gått på letrozol er oppi trippel kur.. Skal til ny gyn på mandag fordi min gamle har sluttet.. skal spørre etter ovitrelle.. men er det noe mer jeg kan spørre etter? Med den forje gyn så vAr det jeg som måtte foreslå ting å prøve ut.. og jeg vil gjerne være litt i forkant nå.. Anonymkode: 7c054...09a
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #2 Skrevet 21. februar 2020 Myo-inositol blir anbefalt av flere gynekologet/fertilitetssenter. Det kan man kjøpe selv på helsekosten. Har de funnet ut hvorfor det er vanskelig å bli gravid? Anonymkode: 173ad...ae1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #3 Skrevet 21. februar 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Myo-inositol blir anbefalt av flere gynekologet/fertilitetssenter. Det kan man kjøpe selv på helsekosten. Har de funnet ut hvorfor det er vanskelig å bli gravid? Anonymkode: 173ad...ae1 Er sjekket godt og ingenting feil.. vekt er OK, sperm er OK, kikkhull har jeg hatt , alt så bra ut.. takk for råd💞 har lest noe om blodfortynnende for at egget lettere fester seg? Anonymkode: 7c054...09a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå