Numfa Skrevet 9. juni 2005 #1 Del Skrevet 9. juni 2005 Heisann, i går trodde jeg at mensen var over, og derfor hadde kjæresten min og jeg sex. Men det ble en ganske "blodig" opplevelse (begyne plutselig å blø og blør enda) Vi brukte kondom, men den sprakk. Har nettopp tatt angrepille. Hva er sjansene for at jeg blir gravid da? Hvordan er det med eggløsning osv? *forvirra* Forresten, gjør vel ingenting hvis jeg nettopp hadde spiste middag før jeg tok pilla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gaja Skrevet 9. juni 2005 #2 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) slettet Endret 12. januar 2006 av gaja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 9. juni 2005 #3 Del Skrevet 9. juni 2005 Nei, eggløsning er i gjennomsnitt 14 dager FØR første mensdag, men opptil 10-18 dager er normalt. aldri ETTER siste, men FØR neste. Dersom du tilfeldigvis har den gjennomsnittelige 28 dagers syklus og 14 dagers luatefase (tid fra EL til mesn) så er det 14 dager etter, men det er bare tilfeldig) forøvrig tror jeg også at det er stor sjangse for at sædcellene kommer ut sammen med blodet, og du er antakelig ganske tiedlig i syklusen, så med mindre du har kort syklus og lang luatefase skal du være relativt trygg. Kombinert med angrepille skal du være ganske sikker, tror jeg, selv om det ikke er 100% selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå