Gika Skrevet 9. juni 2005 #1 Skrevet 9. juni 2005 Hei! Vi gifter oss nyttårsaften, og jeg har plutselig innsett at det kan få konsekvenser for brudebuketten! I alle fall tror jeg det, for blomster tåler vel ikke mange minutter ute i kulda før de ikke blir særlig pene? Må jeg droppe buketten eller satse på noe uten blomster (kvister og sånt)? Eller er det noen som har andre forslag? Jeg har lett litt på de ulike sidene som det har vært linker til her, men det er ingen som har vært inne på akkurat dette lille problemet. Bett1
tommeline Skrevet 9. juni 2005 #2 Skrevet 9. juni 2005 Min tante og onkel giftet seg på nyttårsaften for en del år siden, og hun hadde brudebukett med roser. De sto litt på kirketrappen (bilder og sånt). Husker ikke om dette hadde noe å si for buketten etterpå... men det er sikkert enkelte blomster som er med hardføre enn andre.
aprilbrud Skrevet 9. juni 2005 #3 Skrevet 9. juni 2005 Tror ikke det er noe problem, det er jo ikke så lenge man oppholder seg utendørs. Var i et bryllup nå i vinter, da var det snø og kaldt, og rosene i buketten hennes var like fine hele kvelden. Om evt. noen typer blomster tåler kulden veldig dårlig, er nok profesjonelle florister klar over dette. En annen sak er jo at ikke alle blomster har sesong hele året da. Men det finnes jo så mange fine blomster, at du finner garantert noe du liker som er tilgjengelig på vinterstid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå