catlover99 Skrevet 20. februar 2020 #1 Del Skrevet 20. februar 2020 Hei Lurer på om dere kan ramse opp alle steder jeg kan få gratis babybox? Var på apotek1 i dag og henta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #2 Del Skrevet 20. februar 2020 Skoringen, Rema 1000 og Kiwi. Anonymkode: 063a1...bd5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jeeeeeeea Skrevet 20. februar 2020 #3 Del Skrevet 20. februar 2020 https://babypakker.no/?gclid=Cj0KCQiA-bjyBRCcARIsAFboWg1szj-HiOSf4Mwuj8eRuwXGZheCUpEAYpS_XDUj7XO6EmtdmwKcHDkaAtYsEALw_wcB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #4 Del Skrevet 20. februar 2020 Skjønner ikke hvorfor dere vil ha de pakkene. Kontaktinformasjonen deres blir gitt til veldig mange andre. Hadde tenkt å hente på apotek selv til jeg så lista over firma man blir nedringt av, og det hjelper ikke reservere seg om man godtar vilkårene. Anonymkode: cae5b...2a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #5 Del Skrevet 20. februar 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke hvorfor dere vil ha de pakkene. Kontaktinformasjonen deres blir gitt til veldig mange andre. Hadde tenkt å hente på apotek selv til jeg så lista over firma man blir nedringt av, og det hjelper ikke reservere seg om man godtar vilkårene. Anonymkode: cae5b...2a2 Jeg hentet et par babyboxer på apoteket og har aldri blitt oppringt av noen som helst. Anonymkode: 66e13...5bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #6 Del Skrevet 21. februar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke hvorfor dere vil ha de pakkene. Kontaktinformasjonen deres blir gitt til veldig mange andre. Hadde tenkt å hente på apotek selv til jeg så lista over firma man blir nedringt av, og det hjelper ikke reservere seg om man godtar vilkårene. Anonymkode: cae5b...2a2 Dette skulle jeg gjerne visst for ett år siden. Dår mailer og telefoner rett som det er. Men innholdet var kjekt å ha... jaja Anonymkode: db547...fb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #7 Del Skrevet 21. februar 2020 10 hours ago, AnonymBruker said: Skjønner ikke hvorfor dere vil ha de pakkene. Kontaktinformasjonen deres blir gitt til veldig mange andre. Hadde tenkt å hente på apotek selv til jeg så lista over firma man blir nedringt av, og det hjelper ikke reservere seg om man godtar vilkårene. Anonymkode: cae5b...2a2 Har ikke blitt oppringt av noen jeg. Og med gdpr kan du enkelt trekke tilbake samtykke. Anonymkode: 8451e...738 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #8 Del Skrevet 22. februar 2020 15 hours ago, AnonymBruker said: Har ikke blitt oppringt av noen jeg. Og med gdpr kan du enkelt trekke tilbake samtykke. Anonymkode: 8451e...738 Hvem orker å sende mail til 20-30 bedrifter for å gjøre det egentlig for noen bleier, olje og kremer? Kanskje jeg bare er lat 😛 Anonymkode: cae5b...2a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå