Gå til innhold

Babybox

catlover99

Anbefalte innlegg

Hei

Lurer på om dere kan ramse opp alle steder jeg kan få gratis babybox? Var på apotek1 i dag og henta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke hvorfor dere vil ha de pakkene.

Kontaktinformasjonen deres blir gitt til veldig mange andre. Hadde tenkt å hente på apotek selv til jeg så lista over firma man blir nedringt av, og det hjelper ikke reservere seg om man godtar vilkårene.

Anonymkode: cae5b...2a2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kontaktinformasjonen deres blir gitt til veldig mange andre. Hadde tenkt å hente på apotek selv til jeg så lista over firma man blir nedringt av, og det hjelper ikke reservere seg om man godtar vilkårene.

Jeg hentet et par babyboxer på apoteket og har aldri blitt oppringt av noen som helst.

Anonymkode: 66e13...5bf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette skulle jeg gjerne visst for ett år siden. Dår mailer og telefoner rett som det er. 
Men innholdet var kjekt å ha... jaja

Anonymkode: db547...fb6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 hours ago, AnonymBruker said:

Har ikke blitt oppringt av noen jeg. Og med gdpr kan du enkelt trekke tilbake samtykke.

Anonymkode: 8451e...738

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Har ikke blitt oppringt av noen jeg. Og med gdpr kan du enkelt trekke tilbake samtykke.

Anonymkode: 8451e...738

Hvem orker å sende mail til 20-30 bedrifter for å gjøre det egentlig for noen bleier, olje og kremer? Kanskje jeg bare er lat 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...