Gå til innhold

Utskrapning

Bamseline

Anbefalte innlegg

Fikk beskjed i dag at fosteret er dødt og jeg skal til utskrapning i morgen :cry:

Hvor lang tid tok det før dere som har tatt dette var på bena igjen, jeg tenker på sånn som å reise i butikken, jobb osv...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madden

Narkosen som nå benyttes er veldig skånsom. Jeg har vært i fin form samme kveld, hver gang!

Det verste med prosedyren er jo helt klart det psykiske, og den delen skal ikke undervurderes!! Det kommer sikkert til å ta en stund før du får summet deg...

Du får normalt en ukes sykmelding, og så er det tilbake til jobben igjen.

Du skal normalt ikke blø mye etter inngrepet heller. Etter siste utskrapning blødde jeg knapt nok ut ett bind!

Hvis du lurer på noe så bare send meg en pm! jeg er dessverre noe bevandret i disse traktene...

Skal tenke på dere i morgen....

God :klem: fra Madden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Triste nyheter, håper det går bra med deg! :klem:

Jeg hadde en utskrapning i går, og for meg (er jo veldig individuelt) gikk det helt fint i hele går, og i dag. Jeg merket ikke noe særlig av narkosen, inngrepet tar ca fem minutter. Husker at jeg så på klokken da den var ni og våknet og ble trillet opp på avdelingen kl ti. Jeg fikk så dra hjem etter jeg hadde spist og vært en tur på toalettet ca kl 14. Fikk sykemelding for en uke. Som Madden sa er det psykisk det er verst. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bamseline i.i.

Takk for svar jenter :klem:

Da var det gjort. Har ikke vondt, bare litt sånn støl, og det hele gikk veldig fint egentlig.

Reiser til mamma og pappa etterpå, siden sambo er utenlands......

Så heldige dere er som får sykemelding for en uke da, fikk bare for i går og i dag jeg..... :-? Kunne godt ha tenkt meg noen dager ekstra, men får se til mandag hvordan formen er.

Foreløpig går det bra med psyken men er klar over at jeg kan få meg en smell, så jeg passer på å ha folk rundt meg, og i nødstilfeller så har jeg jo dere KG-jentene :klem:

Nå kommer mamma, da får jeg reise :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...