Gå til innhold

Kontorpult til stue med plass til stasjonær PC

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, sliter med å finne kontorpult som jeg kan ha i en pen stue, hvor jeg kan gjemme vekk den stasjonære PCen inni. Ser at IKEA har et par, men det er ikke allverden.

Tips til komplette og andre gode løsninger mottas med takk! 

Skrevet
15 timer siden, Leanfear skrev:

Hei, sliter med å finne kontorpult som jeg kan ha i en pen stue, hvor jeg kan gjemme vekk den stasjonære PCen inni. Ser at IKEA har et par, men det er ikke allverden.

Tips til komplette og andre gode løsninger mottas med takk! 

Hvilken stil/farger har du i stua?

Skrevet

Tenker å ha den til høyre i hjørnet der det står et bord.

177_1481723352.jpg

Skrevet

skatoll er jo ikke å forakte, men mange kommer med sine begrensninger da de er fra en tid da datautstyr ikke eksisterte.
Har du veldig stor skjerm som må skjules?

Skrevet

Hei, skjermen må ikke skjules. Det er denne og ledningene

original.185x250m.jpg

Skrevet

En skjenk hadde kanskje vært noe?
som et eksempel, da kan du forsåvidt ta ut den ene hyllen på den ene siden og den kan stå der uten problemer. Også ordner du bare med hull bak til ledninger. Nå er den 10 cm lavere enn hva normal sittehøyde pleier å være, men du kan alltids se etter noe du kan sette ben på.

Bestå fra Ikea kommer i forskjellige moduler som man kan være litt kreativ med.

Opprinnelig tenkte jeg egentlig skatoll for da kan du brette ned (eller skyve ut) det som blir overflaten du sitter med tastatur og mus, samt gir deg benrom. Ikea har en. Unoliving har "skjult skrivebord" konseptet de også. Men det blir opp til deg om pris og størrelse passer det du ser etter.

Eller så er det alltids et sykt enkelt vanlig skrivebord med skap hvor du stapper pc kassa inn.

Skrevet

Hva med noe slikt? Kan kombineres med en gulvstående hylle der PCen kan gjemmes vekk. Ligner litt på noe IKEA hadde før

Skrevet

Pcn bør ikke stå inni noe hvertfall, den skal ha godt med luft rundt seg. Lufting er alfa omega for ytelse og levetid for en stasjonær pc

Anonymkode: 1a7b8...d53

Skrevet

Skal ha åpent for luft i bakkant, så er det også vannkjøling 👍 Takk for gode tips! 

Likte vell best denne https://www.chilli.no/møbler/bord/skrivebord/skrivebord-hampton-170-cm-hvit-p246838 

Ser det er mdf plater, mulig det ikke er like robust da eller? Er jo tross alt 5000 kr. Hvordan er chilli og trademax, ser det er samme dealen og nettsidene er nesten identisk. Har de ofte supertilbud som kan komme eller? 

Si ifra hvis dere ser noe annet i samme stil eller annet fint en annen plass også 👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...