Gjest meee Skrevet 9. juni 2005 #1 Skrevet 9. juni 2005 vet du om de selger engangskamera der? har nemlig sett det for lenge lenge siden... men lurte på om de hadde det enda?! noen som vet?!
Gjest TomKrus Skrevet 9. juni 2005 #2 Skrevet 9. juni 2005 Tenker du på den på hjørnet? Der er det utsolgt.
Gjest Emera Skrevet 9. juni 2005 #3 Skrevet 9. juni 2005 Den oppi veien har, det så jeg! Men seriøst, "min" Prix har ihvertfall engangskameraer.
Gjest Violetta Skrevet 9. juni 2005 #4 Skrevet 9. juni 2005 Den oppi veien har, det så jeg! Men seriøst, "min" Prix har ihvertfall engangskameraer. Har ikke noen egen Prix jeg... :-(
Gjest hei Skrevet 9. juni 2005 #6 Skrevet 9. juni 2005 seriøse svar ja.... men de har det tilvanlig? er det med blitz? vet dere pris?
Gjest Emera Skrevet 10. juni 2005 #7 Skrevet 10. juni 2005 seriøse svar ja.... men de har det tilvanlig? er det med blitz? vet dere pris? Men seriøst' date=' "min" Prix har ihvertfall engangskameraer.[/quote'] Det var faktisk ment seriøst, ja! Var på Prix-en oppi gata her i ettermiddag, og de hadde engangskameraer. Om det er blitz vet jeg ikke, men regner med det. Prisen så jeg heller ikke etter om, jeg bare la merke til at de hang der som filmene henger, rett ved kassa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå