Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva svarer dere?

Har en bekjent som stadig lurer på hvordan det går med prøvinga. Var dum nok til å fortelle at vi var klar og at jeg slutta på pilla. Sannheten er at det går helt jævlig. Mannen har null sexlyst og sliter med utløsning. De få gangene vi klarer å ha sex på riktig tidspunkt har det til nå ikke klaffet. 

er gått vel ett år nå. Selv tenker jeg på det hele tiden og har egentlig ikke noe lyst til å snakke om det... Og enda mindre etter at hun ble gravid selv for et par mnd siden. Har heller ikke så lyst til å utlevere sexlivet mitt og heller ikke utlevere mannen min. 

Anonymkode: d36ad...fb1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som dere heller burde fokusere på problemene til mannen, enn å prøve på barn.

Hadde sagt til henne at dere ikke føler dere klare likevel og du er på pilla igjen. 

Anonymkode: 4ad9f...160

• Liker 9
Skrevet

"Har begynt på pilla igjen, vi får se etterhvert" eller "Vi ønsker å være private om dette fremover, håper du forstår". 

Anonymkode: 04758...00e

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Virker som dere heller burde fokusere på problemene til mannen, enn å prøve på barn.

Hadde sagt til henne at dere ikke føler dere klare likevel og du er på pilla igjen. 

Anonymkode: 4ad9f...160

Ts her; 

takk for svar. Ja, er jo nettopp det vi gjør.. kan jo ikke tvinge den stakkars mannen til å ha pliktsex ved min eggløsning. 

Kanskje det var lurt å si det med pilla ja. 

Gjest Dævendøtte
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

har egentlig ikke noe lyst til å snakke om det

Si det til henne, eller som AB over sier, si at dere har sluttet å prøve for en stund. Skjønner jo at hun spør, siden du allerede har involvert henne. 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, hva svarer dere?

Har en bekjent som stadig lurer på hvordan det går med prøvinga. Var dum nok til å fortelle at vi var klar og at jeg slutta på pilla. Sannheten er at det går helt jævlig. Mannen har null sexlyst og sliter med utløsning. De få gangene vi klarer å ha sex på riktig tidspunkt har det til nå ikke klaffet. 

er gått vel ett år nå. Selv tenker jeg på det hele tiden og har egentlig ikke noe lyst til å snakke om det... Og enda mindre etter at hun ble gravid selv for et par mnd siden. Har heller ikke så lyst til å utlevere sexlivet mitt og heller ikke utlevere mannen min. 

Duh! Bare si at du kommer med god-nyheten først til vedkommende, og at du gir svar når alt er på plass. 

Anonymkode: d45c9...5be

• Liker 2
Skrevet

TS her. 

tusen takk for mange svar! Jeg er jo enig i at det ikke er noe rart at hun spør. Er bare så sårt. Også ligger det jo et snev av nysgjerrighet hos henne der. Er jo opplagt at det ikke går så bra mtp at jeg ikke er gravid. Er sikkert ikke vondt ment, men det gjør litt vondt allikevel. 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her. 

tusen takk for mange svar! Jeg er jo enig i at det ikke er noe rart at hun spør. Er bare så sårt. Også ligger det jo et snev av nysgjerrighet hos henne der. Er jo opplagt at det ikke går så bra mtp at jeg ikke er gravid. Er sikkert ikke vondt ment, men det gjør litt vondt allikevel. 

Vi sliter også med mannens utløsning, og jeg har i tillegg pcos. Er så lei spørsmål! Var også lur og nevnte til noen at vi prøver...(før jeg visste om pcos) 

Anonymkode: f6708...81b

• Liker 2
Skrevet

"Beklager, men av noen årsaker som jeg vil holde private, så vil jeg helst ikke prate om det. Jeg deler noe når jeg er klar." 

Ærlighet varer lengst. 

Anonymkode: bbeb2...bcb

• Liker 1
Skrevet

«Skjer det,så skjer det» sier jeg. Ferdig snakka 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...