AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #1 Skrevet 20. februar 2020 Har så dårlig samvittighet ovenfor barna. Jeg har vært mye syk siste tiden. Det ender med at jeg drar på jobb selv om jeg har minimalt energi til å være der. Dette fører til at jeg er fullstendig utslitt når jeg henter barna i barnehagen. Har ingenting igjen og sliter meg gjennom resten av dagen/kvelden. Ofte må jeg gå og legge meg når mannen kommer hjem. Hvordan gjør dere det når dere ikke er i form? Prioriterer du jobb og "svikter" barna? Eller blir du hjemme og bruker den lille energien du har på barna? Anonymkode: b7418...89a
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #2 Skrevet 20. februar 2020 Dårlig form eller syk? Jeg har i perioder gradert sykemelding. Hør litt med fastlegen. Anonymkode: dda2f...315
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #3 Skrevet 20. februar 2020 Jeg presser meg på jobb for så å være utslitt hjemme, men forklarer barnet at jeg er i dårlig form. Er ikke så ofte det skjer, men det tåler barn helt fint så lenge det er unntakene og ikke hverdagen Jeg er også alene med barnet, så legger meg av og til for å slappe av mens hun tegner eller leser. Det er lov til å være i dårlig form. Anonymkode: e1102...dac
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #4 Skrevet 20. februar 2020 Sett deg i stua med dyna, og la de krype inn til deg. Si at mamma må hvile litt, men at du syns det er såååå koselig å ha de der, og hold litt rundt de. Lag enkel kakao. Gi dem et suss, og si at du er glad i dem, men mamma er litt dårlig for tiden, og må hvile, men at du kan gjøre det sammen med dem, hvis de er rolige og dere koser i sofaen. Er du syk. Rett til legen kvinne! sporenstreks! Du har en familie å ta deg av, og må være frisk for! Anonymkode: 2edf2...b2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå