Djungelvrål Skrevet 21. februar 2020 #21 Del Skrevet 21. februar 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøper de i USA. Enten når jeg reiser, eller får venner til å kjøpe når de er i Amerika. Anonymkode: bda1e...062 Jeg fikk de også tidligere av venner som reiser, irriterende at de ikke selges i Norge!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #22 Del Skrevet 22. februar 2020 Kritthvite "selvlysende" tenner er virkelig ikke fint. Tennene "lyser" mot deg og tar alt fokuset i ansiktet. Anonymkode: c9278...e74 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #23 Del Skrevet 22. februar 2020 Jeg også bruker Crest 🙋🏼♀️ Anonymkode: ac289...6b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #24 Del Skrevet 22. februar 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kritthvite "selvlysende" tenner er virkelig ikke fint. Tennene "lyser" mot deg og tar alt fokuset i ansiktet. Anonymkode: c9278...e74 Det finnes en mellomting. Anonymkode: bd5e5...696 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egentligingen Skrevet 25. februar 2020 #25 Del Skrevet 25. februar 2020 Er det noen av dere som har link til hvor man kan kjøpe Crest? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 25. februar 2020 #26 Del Skrevet 25. februar 2020 Har nokså lang fartstid når det gjelder å bleke tenner. Har brukt skinne (støpt hos tannlege) med opalessence i, enten 16 eller 20% hydrogenperoksid. Dette gjorde jeg i utgangspunktet hos tannlege. Etterhvert har jeg sett at man får kjøpt både skinne (som du tilpasser selv) samt sprøyter med opalessence på ebay. Ville ikke kjøpt fra Kina e.l. Har og brukt Crest. Kjøper stort sett på ebay eller i USA. Via ebay, for all del ikke kjøp fra kina. Det er fake. Jeg har handlet hos en fast dame fra Canada. Det har vært ekte vare. Husker ikke navnet hennes pr nå. Men verdt å prøve. Noen Er skånsommere mot tennene enn andre, så vær litt obs på hvilken type du kjøper. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2020 #27 Del Skrevet 25. februar 2020 Man må vel betale toll og mva når man bestiller fra utlandet nå? Anonymkode: ecf2c...089 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galaxii Skrevet 11. mars 2024 #28 Del Skrevet 11. mars 2024 Djungelvrål skrev (På 21.2.2020 den 18.11): Spurte Tannfeen på mail ang blekeskinne og gel og kostnad, koster 2500 og da får man med blekegel på 16%. Skal man sove med disse da? Vet ikke om jeg orker det. Man kan kjøpe 16 % hos tannlegen. Man kan kjøpe rimelige skinner på nett, som man dypper i kokende vann i 10 sek settet på tenner slik at de former seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 11. mars 2024 #29 Del Skrevet 11. mars 2024 galaxii skrev (12 minutter siden): Man kan kjøpe 16 % hos tannlegen. Man kan kjøpe rimelige skinner på nett, som man dypper i kokende vann i 10 sek settet på tenner slik at de former seg. Spørs om du får kjøpt gelen om du ikke har støpt skinner der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galaxii Skrevet 12. mars 2024 #30 Del Skrevet 12. mars 2024 (endret) Djungelvrål skrev (På 11.3.2024 den 22.53): Spørs om du får kjøpt gelen om du ikke har støpt skinner der. Jeg fikk det, men det varierer nok, sa jeg hadde fra tidligere bleking liggende, men var der 3 ganger i sommer så for å fixe tenner, ringte et annet sted der fikk jeg ikke kjøpe fordi jeg ikke var kunde der. Endret 12. mars 2024 av galaxii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galaxii Skrevet 12. mars 2024 #31 Del Skrevet 12. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 25.2.2020 den 12.55): Man må vel betale toll og mva når man bestiller fra utlandet nå? Anonymkode: ecf2c...089 Dette varierer veldig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #32 Del Skrevet 12. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 20.2.2020 den 22.14): Jeg har kjøpt blekemiddel fra Vita, husker ikke merket, men jeg så forskjell. Problemet var at effekten var kortvarig, det varte maks noen timer, så det var ikke verdt pengene (det kostet mye). Har også bleket tennene hos tannlegen og syns ikke det var så stor forskjell der heller. Skal nevnes at jeg har ganske lyse tenner fra før av. Tannlegen jeg var hos siste mente at det ikke var vits for meg å bleke tennene - men jeg har jo ikke hollywood-hvitfarge på tennene, så vet ikke hva man skal for å få dem helt hvit (skallfasetter, kanskje? Det er forøvrig uaktuelt.) Anonymkode: 8c6b6...d96 Øhh. Hollywood-hvite tenner er jo forferdelig stygt, hvorfor i all verden vil du ha det?!? Anonymkode: f8408...013 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galaxii Skrevet 13. mars 2024 #33 Del Skrevet 13. mars 2024 (endret) Djungelvrål skrev (På 11.3.2024 den 22.53): Spørs om du får kjøpt gelen om du ikke har støpt skinner der. Jeg bestilte akkurat 2x2 pk 16% på nett til kr ca 1000. Jeg har ikke mottatt de enda så får se om de kommer. Google 16% tannbleking på nettodental.eu. Fikk noe fra fruugo, tror ikke de har effekt fordi det iser ikke etterpå. På tross høy % virkemiddel . Endret 13. mars 2024 av galaxii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 14. mars 2024 #34 Del Skrevet 14. mars 2024 (endret) galaxii skrev (På 13.3.2024 den 15.20): Jeg bestilte akkurat 2x2 pk 16% på nett til kr ca 1000. Jeg har ikke mottatt de enda så får se om de kommer. Google 16% tannbleking på nettodental.eu. Fikk noe fra fruugo, tror ikke de har effekt fordi det iser ikke etterpå. På tross høy % virkemiddel . Jeg har lagt plast på to fortenner for 5-6 år siden fordi dentinet skinte igjennom og gjorde at de så grå ut......de brukte den lyseste fargen...når jeg bleker så blir tennene hvitere en to de fortennene med plast. Veldig irriterende at de ikke kan produsere plast/kompositt som er ørlite lysere. Jeg betaler en hundrelapp tror jeg for 1 sprøyte med 16% gel hos tannfeen....så dette hørtes dyrt ut. Endret 14. mars 2024 av Djungelvrål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå