AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #1 Skrevet 20. februar 2020 Det er så mye tull der ute, er det noen som har link eller navn på det dere pleier å bestille som fungerer? Takk. Anonymkode: d2633...8ae 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #2 Skrevet 20. februar 2020 Da må du til tannlegen Anonymkode: bdeeb...ea4 4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #3 Skrevet 20. februar 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da må du til tannlegen Anonymkode: bdeeb...ea4 Nei, mange bestiller på nett☺ Anonymkode: d2633...8ae
Djungelvrål Skrevet 20. februar 2020 #4 Skrevet 20. februar 2020 Aldri kjøp Smilebright eller andre "bleke"midler fra nettsider eller på Vita i Norge. De inneholder latterlige 0,3 % av virkestoffet hydrogenperoksid, du trenger 5-10 % styrke for i å det hele tatt se en forskjell!! Fatter ikke at det er lovlig å selge slikt humbug. Hos tannlege får du høy prosent bleking, men det koster jo noen tusen. 5
Djungelvrål Skrevet 20. februar 2020 #5 Skrevet 20. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, mange bestiller på nett☺ Anonymkode: d2633...8ae Fra hvor?
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #6 Skrevet 20. februar 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da må du til tannlegen Anonymkode: bdeeb...ea4 Tannlege. Fare for å ødelegge emaljen. Da er du f*cked. Ta vil tennene forvitre. Anonymkode: 76f53...0bc 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #7 Skrevet 20. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, mange bestiller på nett☺ Anonymkode: d2633...8ae Ikke som fungerer nei, fordi et såpass høyt hydrogenperoksid-nivå som faktisk fungerer er ulovlig for andre enn tannleger å selger i Norge. Kjøper du fra utlandet risikerer du å få noe som ødelegger tennene dine. Lykke til! Anonymkode: bdeeb...ea4 7 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #8 Skrevet 20. februar 2020 Jeg har kjøpt crest fra eBay og får fortsatt, etter fem år, komplimenter for tennene mine. Det ser naturlig ut, men fresht. Anonymkode: 5a3f8...d62 2
Djungelvrål Skrevet 20. februar 2020 #9 Skrevet 20. februar 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har kjøpt crest fra eBay og får fortsatt, etter fem år, komplimenter for tennene mine. Det ser naturlig ut, men fresht. Anonymkode: 5a3f8...d62 Jeg har bestilt crest fra både ebay og aliekspress og fått fake begge gangene. De er jo laget i USA og kommer de fra Hong Kong er det selvsagt fake. 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #10 Skrevet 20. februar 2020 6 timer siden, Apocalypte skrev: Jeg har bestilt crest fra både ebay og aliekspress og fått fake begge gangene. De er jo laget i USA og kommer de fra Hong Kong er det selvsagt fake. Ja skjønner ikke helt hvorfor du bestiller det fra Kina når det koster en snau hundrings fra usa og uk...? Vil du ha hvite tenner må du kjøpe ekte og heller spare de 50 kronene et annet sted. Anonymkode: 5a3f8...d62
Djungelvrål Skrevet 20. februar 2020 #11 Skrevet 20. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja skjønner ikke helt hvorfor du bestiller det fra Kina når det koster en snau hundrings fra usa og uk...? Vil du ha hvite tenner må du kjøpe ekte og heller spare de 50 kronene et annet sted. Anonymkode: 5a3f8...d62 Jeg har leita og bare funnet priser fra 300 kr og oppover for noen få strips. Send gjerne link. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #12 Skrevet 20. februar 2020 7 timer siden, Apocalypte skrev: Aldri kjøp Smilebright eller andre "bleke"midler fra nettsider eller på Vita i Norge. De inneholder latterlige 0,3 % av virkestoffet hydrogenperoksid, du trenger 5-10 % styrke for i å det hele tatt se en forskjell!! Fatter ikke at det er lovlig å selge slikt humbug. Hos tannlege får du høy prosent bleking, men det koster jo noen tusen. Jeg har kjøpt blekemiddel fra Vita, husker ikke merket, men jeg så forskjell. Problemet var at effekten var kortvarig, det varte maks noen timer, så det var ikke verdt pengene (det kostet mye). Har også bleket tennene hos tannlegen og syns ikke det var så stor forskjell der heller. Skal nevnes at jeg har ganske lyse tenner fra før av. Tannlegen jeg var hos siste mente at det ikke var vits for meg å bleke tennene - men jeg har jo ikke hollywood-hvitfarge på tennene, så vet ikke hva man skal for å få dem helt hvit (skallfasetter, kanskje? Det er forøvrig uaktuelt.) Anonymkode: 8c6b6...d96 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #13 Skrevet 20. februar 2020 Tannlege. Det funker! Anonymkode: b0d41...9ad 1
Djungelvrål Skrevet 20. februar 2020 #14 Skrevet 20. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har kjøpt blekemiddel fra Vita, husker ikke merket, men jeg så forskjell. Problemet var at effekten var kortvarig, det varte maks noen timer, så det var ikke verdt pengene (det kostet mye). Har også bleket tennene hos tannlegen og syns ikke det var så stor forskjell der heller. Skal nevnes at jeg har ganske lyse tenner fra før av. Tannlegen jeg var hos siste mente at det ikke var vits for meg å bleke tennene - men jeg har jo ikke hollywood-hvitfarge på tennene, så vet ikke hva man skal for å få dem helt hvit (skallfasetter, kanskje? Det er forøvrig uaktuelt.) Anonymkode: 8c6b6...d96 Ikke alle kan få kritthvite tenner hvis man ikke har hvitt dentin (tannsubstansen som er bak emaljen) Jeg har ikke det og måtte nok hatt skallfasetter om de skulle blitt "hollywoodhvite". Syns heller ikke det er fint og ser rart ut på vanlige folk. Men jeg har likevel sett stor forskjell når jeg har brukt Crest i noen dager. 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #15 Skrevet 20. februar 2020 30 minutter siden, Apocalypte skrev: Ikke alle kan få kritthvite tenner hvis man ikke har hvitt dentin (tannsubstansen som er bak emaljen) Jeg har ikke det og måtte nok hatt skallfasetter om de skulle blitt "hollywoodhvite". Syns heller ikke det er fint og ser rart ut på vanlige folk. Men jeg har likevel sett stor forskjell når jeg har brukt Crest i noen dager. Det var ikke det tannlegen sa til meg, hun hadde et "kart" med farger og hun sammelignet mine tenner med disse fargene på kartet og forklarte at tennene ikke kan bli hvitere, men jeg ser jo selv at jeg ikke har kritthvite tenner. Hvis det du sier stemmer, er det uaktuelt med skallfasetter (ødelegger ikke det tennene dine også?) Da regner jeg med de fleste hollywood har det, da alle har kritthvite tenner 😄 Anonymkode: 8c6b6...d96
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #16 Skrevet 20. februar 2020 Crest whitening strips. Tannlegen min sier at de er sterkere enn det tannleger i Norge bruker. Og de har ikke gitt noe skade på emaljen min. Og jeg har brukt de fra tid til annen i ca 15 år. Får alltid skryt av de hvite tennene mine. Anonymkode: bda1e...062
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #17 Skrevet 21. februar 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Crest whitening strips. Tannlegen min sier at de er sterkere enn det tannleger i Norge bruker. Og de har ikke gitt noe skade på emaljen min. Og jeg har brukt de fra tid til annen i ca 15 år. Får alltid skryt av de hvite tennene mine. Anonymkode: bda1e...062 Kan du linke til hvor du kjøper dem? Takk☺ Anonymkode: d2633...8ae
Djungelvrål Skrevet 21. februar 2020 #18 Skrevet 21. februar 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Crest whitening strips. Tannlegen min sier at de er sterkere enn det tannleger i Norge bruker. Og de har ikke gitt noe skade på emaljen min. Og jeg har brukt de fra tid til annen i ca 15 år. Får alltid skryt av de hvite tennene mine. Anonymkode: bda1e...062 Hvor kjøper du de? 1
Djungelvrål Skrevet 21. februar 2020 #19 Skrevet 21. februar 2020 Spurte Tannfeen på mail ang blekeskinne og gel og kostnad, koster 2500 og da får man med blekegel på 16%. Skal man sove med disse da? Vet ikke om jeg orker det.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #20 Skrevet 21. februar 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du linke til hvor du kjøper dem? Takk☺ Anonymkode: d2633...8ae 4 minutter siden, Apocalypte skrev: Hvor kjøper du de? Kjøper de i USA. Enten når jeg reiser, eller får venner til å kjøpe når de er i Amerika. Anonymkode: bda1e...062
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå