Gå til innhold

Orgasmen er litt "meh"... Flere som meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min orgasme er ikke fyrverkeri og eufori. Det er mer en følelse av letthet, som når man finner nøklene man har letet lenge etter. Litt "meh". Men ingen WOW her altså. Får kun orgasme alene, og sjeldent da også. 

Flere som meg? 

Anonymkode: f9b2a...89a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror nok dette kunnet endre seg om du hadde vært ekstremt kåt. Mine orgamser var i starten gode men onanerte sjelden for de var ikke akkurat fyrverkeri, Gud og julaften på en gang.

NÅ derimot har jeg laaaamge orgasmer, serieorgasmer hele kroppen rister i de mest intense og det er en helt spesiell intens følelse. De er så sterke at jeg noen gang blir flau ovenfor partneren. Men disse orgasmene henger sammen med lang oppbygging av kåthet, litt kink og mye nærhet. Når jeg er alene kan jeg først få en lett litt kjedelig orgasme, men om jeg feks holder på i en lang stund til kan det komme disse stekte serieorgasmene og jeg kan da få ti etter hverandre og holde på i i alle fall en time med intens nytelse. 

Så vi kan alle lære. Tenning er i alle fall et must, å ha vært tennt lenge at man var bygget seg opp til orgasmen. Mine blir sterkere og sterkere dess eldre jeg blir

Anonymkode: d7642...0c7

Skrevet

Synes orgasmen er digg der og da. Intenst, men kan fint leve uten et par mnd. 

synes penetrering er digg i maks 3 min. Etter dette er det som om jeg får en penis tredd i armhulen: kjenner at den er der, er ikke vondt eller ubehagelig men heller ikke digg. Får kun orgasme v fingring e.l 

heldigvis liker mannen min best kjappiser og vi har omtrent lik sexlyst. 

Anonymkode: 60d2b...eb6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...