Gå til innhold

vet noen om noe??

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hei! min kjære har snart bursdag og jeg øsnker å gi han noe annerledes og spennende. noe som ikke er for dyrt men som blir satt pris på!

til alle andre bursdager som han har hatt har han enten fått kjeder amrbånd genser bukser parfymer og slike ting som er vanlige.

denne gangen vil jeg finne på noe nytt! nei jeg vil ikke gi han et bilde av hverken meg alene elelr samme han:)

men noe annet...vet noen om noe??

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Kanskje et gavekort på rygg/nakke-massasje?

Skrevet

Har han noen interesser? Samboeren min er glad i friluftsliv, og jeg pleier å kjøpe turutstyr i gave

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva med noe sexleketøy, kremer el. l. som dere kan kose dere med sammen...Er jo veldig populært for tiden og ikke så tabu lenger...

Eller en fotball tur til dere to sammen hvis han liker fotball....

Skrevet

Du kan jo lage egne gavekort som du skriver forskjellige småting du kan "gjøre for han" på.

Kanskje: "Dette er et gavekort på en romantisk middag, du bestemmer selv når du vil bruke det :wink: "

Eller:"Dette gavekortet skal brukes på sexy undertøy til meg, du blir med å bestemmer hva jeg skal kjøpe :blunke: "

Var kanskje ikke så veldig gode forslag, men det var de jeg kom på i farta..Du klarer vel sikkert å finne på noe som passer til dere..

Lykke til!

Gjest Anonymous
Skrevet

hehe sorry ass menjeg kan ikke gi han noe av dette!

han har stilig klokke!og sånne gavekort er ikke helt min stil... jeg sliter virkelig ja! det er jeg enig med alle deres som hadde den tanken nå ja:)

Gjest Anonymous
Skrevet

den må nok ligge på ikke mer enn 600 i hvertfall...

Skrevet

Hmmmm...

Hva med en tur på go-cart banen?

Slipsnål?

Kattunge?

Sexleketøy til dere begge? Kanskje med fjernkontroll slik at han kan gå rundt og bestemme når han vil pirre deg?

Kjøp en notisblokk. Fyll ut hver eneste tomme side med f.eks. tilgivelser, sex, middag, støvsuging, massasje, oppvask, klesvask, striptease... osv - bruk din fantasi. Så kan han bruke den blokken som han vil med deg. Vil han at du skal lage middag en dag så gir han deg en av middagslappene og du lager middag den dagen. Da blir hver minste lille lapp han gir deg i fremtiden en del av din gave til han. Da bestemmer han selv når han vil ha hva til notisblokken er oppbrukt.

Hva slags interesser/hobbyer har han? Noe innen der du kan kjøpe?

Kommer ikke på noe mer jeg utenom det som er vanlig og du ikke vil kjøpe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...