AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #1 Skrevet 20. februar 2020 Har sett flere prøvere her inne snakke om progesteron, og denne gangen sa gynekologen at jeg skulle ta det fra positiv test. Så det har jeg gjort i tre uker. Den siste uka har jeg hatt en uutholdelig svie ved urinrøret. Jeg har levert en urinprøve som var fin. Kan svien ha med Lutinus å gjøre? Jeg spør her siden det virker som her er mye erfaring med progesteron. Anonymkode: c25fd...b69
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #2 Skrevet 21. februar 2020 Jeg fikk beskjed om det da jeg gikk på lutinus at man kunne gå svie. Det står også på bivirkninger. Anonymkode: e7fdd...c50
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #3 Skrevet 21. februar 2020 Jeg blir sår av lutinus. Fikk til slutt sopp av det også. Synes tykke nattbind hjelper, og bruker det døgnet rundt. 😆 Små truseinnlegg absorberer ikke godt nok, og går man over lengre perioder med fuktig truse er det vel ikke så rart at man kan bli sår. Anonymkode: fcb63...1f5
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #4 Skrevet 21. februar 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk beskjed om det da jeg gikk på lutinus at man kunne gå svie. Det står også på bivirkninger. Anonymkode: e7fdd...c50 Jeg har lest pakningsvedlegget noen ganger nå, men har ikke sett at det står svie. Er du sikker? Hadde vært så fint å få en avklaring på dette, for gynekologen sier han ikke har hørt om slike plager ved bruk av Lutinus. Ts Anonymkode: c25fd...b69
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #5 Skrevet 21. februar 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir sår av lutinus. Fikk til slutt sopp av det også. Synes tykke nattbind hjelper, og bruker det døgnet rundt. 😆 Små truseinnlegg absorberer ikke godt nok, og går man over lengre perioder med fuktig truse er det vel ikke så rart at man kan bli sår. Anonymkode: fcb63...1f5 Ja, jeg har faktisk lurt på om det kan være sopp. Men da uten kløe. Ts Anonymkode: c25fd...b69
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #6 Skrevet 22. februar 2020 Går også på Lutinus. Er vondt å tisse.. Men jeg lurer på om det er ok å ha samleie og progesteron tablett inne "der" samtidig? Har EL i dag.. Anonymkode: 74043...b6d
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #7 Skrevet 22. februar 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går også på Lutinus. Er vondt å tisse.. Men jeg lurer på om det er ok å ha samleie og progesteron tablett inne "der" samtidig? Har EL i dag.. Anonymkode: 74043...b6d Vet ikke så mye om det siden jeg begynte etter jeg ble gravid, men da jeg googlet for å finne ut av denne svien, leste jeg tilfeldigvis noe om at folk utsatte den dosen til etter samleiet 🙂 Ts Anonymkode: c25fd...b69 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #8 Skrevet 23. februar 2020 På 21.2.2020 den 16.28, AnonymBruker skrev: Jeg har lest pakningsvedlegget noen ganger nå, men har ikke sett at det står svie. Er du sikker? Hadde vært så fint å få en avklaring på dette, for gynekologen sier han ikke har hørt om slike plager ved bruk av Lutinus. Ts Anonymkode: c25fd...b69 ser ikke svie selv men så brennende følelse. Det kan jo føles likt? Se bildet Anonymkode: e7fdd...c50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå