Gå til innhold

Undertøy store størrelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

jeg skal starte en klesbutikk hvor vi fører litt store størrelser. (36-56)

Planen er å ha en liten undertøyskrok med et bredt spekter av størrelser, men enn så lenge så har jeg ikke funnet noen gode leverandører.

Jeg ønsker å ligge hakket under CHANGE sine priser. 

Derfor spør jeg dere: Har dere kjøpt noe undertøy i store størrelser dere er fornøyd med, som ikke var så altfor dyrt? og isåfall, hvilke merker?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags undertøy? Tenker du på truser, BHer og strømpebukser, eller også på undertrøyer og longs? 

Jeg bruker størrelse 46/48 i klær og 80H i BH. Det er ikke vanskelig å finne truser og strømpebukser til en grei pris på kjedebutikkene, men BHer kan jeg bare glemme. En god BH i min størrelse koster sjeldent under 500-600 kr. Da er det i så fall på salg. 

Det eneste merket jeg kan komme på som kanskje kan ha noe til din butikk er Zizzi. De har begynt med egen undertøyskolleksjon, men foreløpig har jeg bare sett den på nett og ikke i fysiske butikker. Skal du ta inn plagg fra Zizzi? I så fall kan du jo spørre om du også kan ta inn undertøy. 

Anonymkode: e1954...7ec

Skrevet

Det finnes allerede mange sånne nettbutikker med store størrelser. Cellbes, Zalando, H&M, Klingel blant annet. 

Anonymkode: 8681f...09f

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes allerede mange sånne nettbutikker med store størrelser. Cellbes, Zalando, H&M, Klingel blant annet. 

Anonymkode: 8681f...09f

Jeg tolker TS som at hun skal drive fysisk butikk og ikke nettbutikk.

Skrevet

Bali bh’er synes jeg er gode. Calida har ganske gode størrelser. 

Anonymkode: e9fc7...9d8

Skrevet

Om du mener BH-med stor cup, så elsker jeg Panache. Bruker 70H. 

Anonymkode: 020ea...cf5

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du mener BH-med stor cup, så elsker jeg Panache. Bruker 70H. 

Anonymkode: 020ea...cf5

Enig med deg i at Panache er bra, men de er ganske dyre. Det spørs om det er aktuelt for TS? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...