AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #1 Skrevet 20. februar 2020 Har en litt vrien gang å møblere, mye dører og ikke så bred. Prøver derfor å finne et gangmøbel som kan fungere både til oppheng av klær, hyller til å ha kurver med hansker osv i. Hadde først tenk på Ikea sitt Elvarli system, men lurer nå på om jeg skal gå for Ivar systemet. Det er jo et praktisk system, som kan endres på etter behov. Det er for så vidt Elvarli og, men føler at Ivar systemet gir flere valgmuligheter. Er Ivar stygt, eller lar det seg gjøre i en gang? Jeg liker det naturlige ved det, i motsetning til Elvarli sitt metall. Tenker klesoppheng i en på 83 cm, og hyller med fargerike kurver ved siden av i en på 43 cm bredde. Noen andre som har valgt ivar i gangen? Anonymkode: 82cb0...f31
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #2 Skrevet 20. februar 2020 Ivar er kjempe trendy! Bare sjekk pinterest «ikea ivar hack» og «ikea ivar hallway». Jeg syns personlig Ivar er mye finere enn Elvarli, nettopp på grunn av det naturlige som du også liker, og på grunn av tilpasningsmulighetene. Jeg ville beiset Ivar i en fin farge som passer til innredningen ellers. Hvis du finner det du trenger i Ivar-serien ville jeg absolutt gått for det. Anonymkode: b5744...330 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå