AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #1 Skrevet 20. februar 2020 Hei, jeg lurer på om arbeidsgivere er positiv til at jeg er organisert. Tenker at de er opptatt av ryddighet og at alle skal måtte følge regelverket. Men jeg tar kanskje feil? Anonymkode: 411e7...52b
solmåneogstjerner Skrevet 20. februar 2020 #2 Skrevet 20. februar 2020 Det kommer an på personen og bedriften. Men ville ikke akkurat brukt det som et 'selling point' i et jobbintervju altså! Det er større sjanse for at de er negative enn positive til det. 5
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #3 Skrevet 20. februar 2020 Just now, solmåneogstjerner said: Det kommer an på personen og bedriften. Men ville ikke akkurat brukt det som et 'selling point' i et jobbintervju altså! Det er større sjanse for at de er negative enn positive til det. Ok, men hvorfor skulle de være negativ til å ha et profesjonelt og ryddig forhold til en ansatt? Anonymkode: 411e7...52b
LeneXCII Skrevet 20. februar 2020 #4 Skrevet 20. februar 2020 (endret) ^^ Mange useriøse arbeidsgivere Endret 20. februar 2020 av LeneXCII 2
solmåneogstjerner Skrevet 20. februar 2020 #5 Skrevet 20. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ok, men hvorfor skulle de være negativ til å ha et profesjonelt og ryddig forhold til en ansatt? Anonymkode: 411e7...52b Det skal man jo ha uansett. 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #6 Skrevet 20. februar 2020 Har aldri vært med på at det blir spurt om eller i det hele tatt nevnt på intervju. Personlig syns jeg alle skal være organisert, og at de som ikke er det snylter på godene de organiserte har fremforhandlet, så hos meg ville det vært et pluss. Anonymkode: 06697...899 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #7 Skrevet 20. februar 2020 42 minutter siden, AnonymBruker said: Har aldri vært med på at det blir spurt om eller i det hele tatt nevnt på intervju. Personlig syns jeg alle skal være organisert, og at de som ikke er det snylter på godene de organiserte har fremforhandlet, så hos meg ville det vært et pluss. Anonymkode: 06697...899 Hadde jeg vært sjef så ville jeg nok ønsket at folk var fagorganisert pga jeg ønsker det beste for mine ansatte. Derfor hadde det blitt mer naturlig for min del å si fra til de ansatte om dette. Kanskje noen sjefer driver å tar snarveier og/eller driver med noe ulovlig, og da ikke ønsker ryddighet og øyner som ser? Anonymkode: 411e7...52b
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #8 Skrevet 21. februar 2020 Jeg hadde ikke nevnt det. Jeg har hatt (dritt) arbeidsgivere som mener det kun er negativt. Anonymkode: 7745a...635
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #9 Skrevet 21. februar 2020 Jeg ville ikke nevnt det med mindre du får spørsmål om det, gjør du det er det jo ingen vits i å lyve siden de enkelt kan sjekke det opp ved å kontakte fagforeningen. Men blir det et tema ville jeg nok blitt mer skeptisk til jobben. Arbeidsgivere som graver i organisasjonsgraden blant sine ansatte kan vise seg å være useriøse. Anonymkode: 5e28b...ffe
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #10 Skrevet 21. februar 2020 Arbeidsgiver har ikke lov å spørre om det på intervju. Så ikke si noe om det, fortell det heller etter ansettelse om det blir aktuelt. Anonymkode: 068b9...44b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå