Gå til innhold

Hvordan motivere til fetish play, som kan ver litt farlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Generelt hvordan motivere til deltakelse i ferish aktiviteter.

Det er sikker mange som har noen gode ord her. Hva en vinner som deltaker etc.

Hvor en løper en risk for eksempel (rimming) (til KG politiet sant nok ikke en fetish) for en kan få ekoli å bli syk og kan definitivt være ekkelt og samtidig godt . Dunjakke feil vei så det blir litt verre å puste. Eller andre ting som kan vær både skummelt og kansje farlig om en ikke begrenser seg. Klart safe ord og samtykke er på plass. Hva gevinst gir det parer, og begge parter hver for seg.

Har dere plutselig likt en vri som partneren nærmest bor i partneren?

Om en er litt master eller slave eller begge deler eller ingen av delene,  er det noe man bare er, eller er dere med å leker det motsatte noen ganger.

Anonymkode: c5c7b...b7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man må motivere partner til å bli med på noe seksuelt, er det noe galt. Sex skal være noe begge har lyst til og får glede av. Om du ønsker å drive med RACK, må du rett og slett finne deg en partner som ønsker det samme. 

Anonymkode: d6df7...55a

• Liker 5
Skrevet

For min del som er underdanig på soverommet og kun der, jeg kan og være dominant innimellom. Men da gjør jeg det mest for den andre parten sin del, når det kommer til litt riski aktiviteter kommer det ann på hva den andre parten har i seg. Jeg tror det er veldig vanskelig for noen som ikke tenner på å bli kvelt, å bli det eller gjøre det mot andre. Jeg var i mange år i et forhold der den andre parten ikke likte sånn, og han forsøkte å gjøre det for min del. Men det funket ikke, begge må ha glede av det. Hvis jeg vet at han som kveler meg hater det, forsvinner gleden for meg og. Hvis begge er med på det, men dere har litt forskjellige ønsker, snakk om det, ta det gradvis kan være den andre liker tanken etterhvert. Respekt for hverandres lyster og ønsker skal man alltid ha, man kan ikke få noen til å bli noe en ikke er. Men grensene våre og hva vi liker endrer seg,de gjør iallefall det hos meg. 

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Monica6 skrev:

For min del som er underdanig på soverommet og kun der, jeg kan og være dominant innimellom. Men da gjør jeg det mest for den andre parten sin del, når det kommer til litt riski aktiviteter kommer det ann på hva den andre parten har i seg. Jeg tror det er veldig vanskelig for noen som ikke tenner på å bli kvelt, å bli det eller gjøre det mot andre. Jeg var i mange år i et forhold der den andre parten ikke likte sånn, og han forsøkte å gjøre det for min del. Men det funket ikke, begge må ha glede av det. Hvis jeg vet at han som kveler meg hater det, forsvinner gleden for meg og. Hvis begge er med på det, men dere har litt forskjellige ønsker, snakk om det, ta det gradvis kan være den andre liker tanken etterhvert. Respekt for hverandres lyster og ønsker skal man alltid ha, man kan ikke få noen til å bli noe en ikke er. Men grensene våre og hva vi liker endrer seg,de gjør iallefall det hos meg. 

Takk for fint innlegg.

Skrevet
14 minutter siden, Monica6 skrev:

Jeg har nylig oppdaget (evnt akseptert) min underdanige side og er helt enig med deg. Jeg og min mann driver og finner ut av dette samen og de gangene vi har forsøkt noe som han ikke liker blir det helt feil og totalt avtennende. Heldigvis er vi på vei til å finne flere ting vi begge liker også. 

Ved kinker og fetisjer tenner man gjerne på at noen skal påføre en noe, og en viktig del av det er jo da at de faktisk mener det og liker det selv. Ved fetisjer føler man seg også kanskje litt rar og det kan være en del skam involvert, så om man merker at den andre bare gjør det for din del kan skammen øke. Å bli rimmet betyr jo at man selv liker følelsen MEN også at man tenner på at den andre har lyst å gjøre det, å tenne på kveling betyr at man ønsker at den som kveler skal ha nytelse og faktisk være totalt i kontroll. Ingen av disse tingene er tennende for den som mottar dersom partneren ikke selv tenner på det. Om man er den som tenner på å utføre disse tingene tenner man også kanskje på det faktum at partner skal nyte det (hvis ikke er det jo et overgrep) og da kan man ikke bare introdusere det og mener at man skal strekke seg for å tilfredsstille partneren. 

Så man må finne ut av det ssmmen, prøve seg frem og holde langt oppe at nytelse i senga blir større dor begge parter når man vet at begge parter tenner på det man driver med. 

Anonymkode: 122d7...2d2

• Liker 3
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor en løper en risk for eksempel (rimming) (til KG politiet sant nok ikke en fetish) for en kan få ekoli å bli syk og kan definitivt være ekkelt og samtidig godt .

Ikke for å avspore, men jeg har aldri hørt om noen som har blitt syke av å ha rimmet noen. ;) Det er nok stort sett bare rykter satt ut av folk som mener at dette er forferdelige greier. Og de er det nok av her på kg. ;)

Anonymkode: 5c54d...24f

• Liker 1
Skrevet

Tror du folk opplyser leger og andre om hvorfor de er blitt syke?

Anonymkode: 5f84a...9f7

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man må motivere partner til å bli med på noe seksuelt, er det noe galt. Sex skal være noe begge har lyst til og får glede av. Om du ønsker å drive med RACK, må du rett og slett finne deg en partner som ønsker det samme. 

Anonymkode: d6df7...55a

Dette! Så utrolig mye dette!! Takk! 

Anonymkode: c5ea7...e9c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...