Annevenn Skrevet 9. juni 2005 #1 Skrevet 9. juni 2005 Jeg har bare bestilt en gang fra SN før, og da kom artikkelen etter noen dager. Den kostet under 200, og ble ikke stoppet. Den 31. mai bestilte jeg for ca 400 kr, så den regner jeg med blir stoppet i tollen, den har i hvert fall ikke kommet enda. Noen som vet hvor lang tid det vanligvis tar? Jeg fikk ordrebekreftelse og beskjed om at pakken var sendt dagen etter. Hvor lang leveranse har dere opplevd på varer, over og under 200 kr? Tror dere pakken kommer til lørdag? Skal i bryllup, og vil veldig gjerne ha sminken til da.... Optimistisk eller sannsynlig?
WencheK Skrevet 9. juni 2005 #2 Skrevet 9. juni 2005 Jeg bruker å få varene etter ca 5 dager når jeg bestiller for undre 200,- kr
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2005 #3 Skrevet 9. juni 2005 Har måtte vente i opptil 2 uker for å få en vare under kr 200,- så det varierer nok.
Gjest Fru Fomle iil Skrevet 10. juni 2005 #4 Skrevet 10. juni 2005 Finn fram pakkenr. på ordrebekreftelsen din og gå inn på postens hjemmesider. Der kan du søke på nummeret og finne ut hvor pakken befinner seg. Jeg vil tippe den er kommet til landet, men hvor lang tid det tar gjennom tollen varierer veldig..
Annevenn Skrevet 10. juni 2005 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2005 Takk! Jeg sjekket posten, og den er registrert som "forenklet tollbehandling", og registrert på omlastingen i Oslo i går kl. 19.42 Tror dere den kommer med posten i morgen da? Og tror dere den har sluppet gjennom tollen uten å bli stoppet, eller må jeg betale ved "forenklet tollbehandling"? Håpe, håpe at den kommer i morgen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå