Gå til innhold

den synske damen sa..

Anbefalte innlegg

Gjest sukkerklumpen
Skrevet

Når min mor spådde seg, sa hun "synske" at hun hadde kreft uten at min mor sa noen ting(og min mor har kreft), det tyder på at det synske damen sa var sant(pluss en del andre ting som var sant uten at min mor sa noe) Så spådde pappan min seg, og den synske sa at han skulle bli bestefar snart.. 3 uker etterpå spådde mamman min seg til en annen dame(IKKE den samme!) Da sa hun at snart kommer en av dine døtre til å komme hjem og si at hun er gravid.. dette er rart! vi er to døtre, men min søster er lesbisk og har dame :wink: og jeg selv går på p piller... jeg syns dette er så utroolig rart! hehe, måtte liksom bare dele det med noen=) hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sukkerert
Skrevet

Pussig. Men er det noen av tingene de synske har sagt som ikke har stemt?

Blir spennende og se om det blir deg eller din søster, om det stemmer. :)

Skrevet

Jeg er også synsk!

"I natt vil du sove..." :sjarmor:

Skrevet

Jeg er også synsk!

"I natt vil du sove..." "I løpet av dagen må du på dass" :sjarmor:

Gjest sammebruker
Skrevet

jeg har litt lyst til å spå meg selv..noen tips? hehe..hm..jeg bor i tr.hiem ..

Skrevet

Tror ikke på spåing nei. Men det blir artig å se da, om du blir gravid snart - fordi det kan da umulig bli din søster (dersom de ikke har planer om det da)

Skrevet

Kanskje din søster og svigerinne har en kake i ovnen :-)

Gjest seroxata
Skrevet

Synes det høres veldig spennende ut jeg! men så tror jeg også på at folk kan forutsi slike ting da:)

Skrevet
jeg har litt lyst til å spå meg selv..noen tips? hehe..hm..jeg bor i tr.hiem ..

Ei som heter Heidi er klarsynt og er så treffiskker at det vil gå kaldt nedover ryggen åp deg, hun bruker å ha annonse i Byavisa.

Gjest seroxata
Skrevet

Ei som heter Heidi er klarsynt og er så treffiskker at det vil gå kaldt nedover ryggen åp deg, hun bruker å ha annonse i Byavisa.

er det slik at en må dra til henne? eller kan hun slikt over f.eks tlf??

Jeg bor i Kr.sand, men har så utrolig lyst til å teste ut noe slikt, men vil ikke øse ut penger hvis det ikke er seriøst

Skrevet

Ja, du må hjem til henne. en time koster 600 kr, men du får veldig mye ut av den timen og det er verdt det ;)

Gjest seroxata
Skrevet

tviler ikke.. men trondheim er jo altfor langt borte for min del:(

Skrevet

Jeg er litt skeptisk til sånne ting. Min mor ble spådd at hun ville dø ung. Hun nærmer seg 60 årene.

En venninne av meg har spådd meg og sagt at jeg vil dø når jeg er 36 år, dvs om 9 år.

Hun spådde dette når vi gikk på videregående og siden da har jeg gått med en redsel i meg og den kommer ikke til å ta slutt før den dagen jeg fyller 37 år.....

Skrevet

Jeg ble spådd for mange år siden, og spådommen sa jeg ville dø i ei flyulykke den 2. januar 1999. Akkurat denne datoen var jeg faktisk på flytur, men jeg kom ikke på spådommen før jeg var kommet på flyet og satt og skrev i dagboka mi (der jeg hadde skrevet ned spådommen) :o

Jeg kan vel si at jeg var MEGET redd på den turen. Men her er jeg - flyet oppførte seg fint det. Sånne "du-skal-ø-der-og-da-spådommer" tror jeg ingenting på. Men det kan godt være at det er noen der ute som vet mer enn oss andre...

Gjest Moonshadow
Skrevet

Jeg snakket med henne på tlf en gang.. Hu skremte livet av meg.. Jeg hadde ikke fått kontakt med exn på noen dager å satt utenfor døren hans da jeg ringte henne.. Hun sa hun så han og at jeg måtte komme meg inn med en gang.. Hun håpet for min del at han var i live når jeg fant han.. Litt drøyt å komme med sånt synes jeg.. Ikke noe var galt med han da han endelig åpnet døren.

Gjest Moonshadow
Skrevet
Åh, bomma hun??!?

Veldig å.. Var så redd at jeg holdt på å dø jeg.. Knakk helt sammen..

Man skal være litt forsiktig med å si så alvorlige ting syns jeg.

Skrevet
Jeg er litt skeptisk til sånne ting. Min mor ble spådd at hun ville dø ung. Hun nærmer seg 60 årene.

En venninne av meg har spådd meg og sagt at jeg vil dø når jeg er 36 år, dvs om 9 år.

Hun spådde dette når vi gikk på videregående og siden da har jeg gått med en redsel i meg og den kommer ikke til å ta slutt før den dagen jeg fyller 37 år.....

de som er seriøse vil nok ikke spå døden til folk... de har jo visse grenser!

Gjest gjesta
Skrevet

Det er veldig få som kan dette med spådommer/synskhet. veldig få!!!

etter teletorggreiene kom så ble det utrolig mange synske her i landet. Avisene er fulle av de.

De som jobber der , har en times opplæring. Dette dreier seg om penger.

Jeg var til en Indisk dame engang. Jeg følte ubehag med det samme hun så på meg.

Hun begynte å fortelle ting om meg som hun umulig kunne ha kjennskap til. alle har en hemmelighet som man ikke har sagt til andre. Hun fortalte om min!!!!!

På den tiden var jeg bestemt på at jeg skulle bo alene. Ikke noe mann i mitt liv!!!! Hadde vert alene i 2 år.

Dette skjedde i april det året. Hun fortalte om min tilkommende mann1 Aldri livet sa jeg. han er ikke langt unna fortalte hun. Og dere blir det! August traff jeg han og i dag er vi gift!

jeg er skeptisk til slike saker,men henne glemmer jeg aldri! Skal du bli spådd, så ikke bruk teletorg iallefall.

En som er seriøs og virkelig kan dette, vil aldri si om når folk dør- ser de slike ting, så sier de ingen ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...