AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #1 Skrevet 20. februar 2020 Hei! Dere som studerer/har studert sykepleie, hvor studerer/studerte dere? Var der fornøyd med opplegget? Hvordan var studiemiljøet? Jeg skal begynne på sykepleien til høsten, men aner ikke hvor. Er åpen for de fleste steder i landet. Vil gjerne høre litt erfaringer og anbefalinger! 😊 Anonymkode: fd2bd...c8b
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #2 Skrevet 20. februar 2020 Studerte på VID i oslo. Ikke fornøyd Anonymkode: 0d9d9...487
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #3 Skrevet 20. februar 2020 Studerte i Ålesund. Ikke fornøyd. Anonymkode: 16c13...062
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #4 Skrevet 20. februar 2020 Hvorfor var dere ikke fornøyd? 😅 Anonymkode: fd2bd...c8b
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #5 Skrevet 20. februar 2020 Ålesund her og. Var kjempefornøyd. Var stort fokus på farmakologi, anatomi og sykdomslære, så jeg opplevde da jeg var ferdigutdannet at jeg var mye mer faglig sterk på de tingene enn sykepleiere som hadde studert en del andre steder. Anonymkode: 3e98c...713 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #6 Skrevet 20. februar 2020 Her kan du sjekke resultater for ulike skoler og mot landsgjennomsnitt. http://www.studiebarometeret.no/no/ Anonymkode: 9ab0a...c9a
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #7 Skrevet 20. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Her kan du sjekke resultater for ulike skoler og mot landsgjennomsnitt. http://www.studiebarometeret.no/no/ Anonymkode: 9ab0a...c9a Takk! Skal sjekke det ut. Anonymkode: fd2bd...c8b
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #8 Skrevet 20. februar 2020 Høgskolen i Innlandet, Elverum. Kjempe fornøyd! Mye fleksibilitet i hverdagen, og dyktige og engasjerte lærere som gjerne slår av en prat i gangene. Veldig godt og inkluderende miljø, noe skolen har fokus på og legger til rette for, og det er ingen som ikke har noen å være med. Anbefales på det sterkeste. Anonymkode: 7c456...f87 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #9 Skrevet 20. februar 2020 6 hours ago, AnonymBruker said: Høgskolen i Innlandet, Elverum. Kjempe fornøyd! Mye fleksibilitet i hverdagen, og dyktige og engasjerte lærere som gjerne slår av en prat i gangene. Veldig godt og inkluderende miljø, noe skolen har fokus på og legger til rette for, og det er ingen som ikke har noen å være med. Anbefales på det sterkeste. Anonymkode: 7c456...f87 Takk for svar! Det høres jo veldig bra ut. Skal sjekke ut nettsiden til skolen. Andre som har erfaringer å dele? Anonymkode: fd2bd...c8b
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #10 Skrevet 20. februar 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Høgskolen i Innlandet, Elverum. Kjempe fornøyd! Mye fleksibilitet i hverdagen, og dyktige og engasjerte lærere som gjerne slår av en prat i gangene. Veldig godt og inkluderende miljø, noe skolen har fokus på og legger til rette for, og det er ingen som ikke har noen å være med. Anbefales på det sterkeste. Anonymkode: 7c456...f87 Jeg studerte på kongsvinger som er en del av Undervisningen på Elverum. Super skole! Liten, men tett bånd mellom alle. Blir som en skoleklasse da det bare er 40 elever (ca), kontra andre studier med 100++. Alle lærerene veg hvem alle elevene er, og studiemiljøet er topp! Dyktige forelesere og bra miljø på skolen Anonymkode: ba55a...a9e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå