Fibonacci Skrevet 9. juni 2005 #1 Skrevet 9. juni 2005 Zappa innom den "oppsummeringsepisoden" av LOST som gikk i går, og ble sittende og se på. Har jo hørt mye om serien, men ikke sett på den. Må si at det virka veldig spennende... Men sitter med en del uavklarte spørsmål som jeg håper dere LOST-seere kan hjelpe meg med (er klar over at dere som har fulgt med sikkert har enda flere uavklarte spørsmål.. hehe ). Har vi fått noe som helst svar på hvem det var som kidnappet og nesten drepte Charlie og noen andre folk? Var det de samme som kidnappet hun gravide dama??? Er det de som kalles "the others"? Hvor mange mennesker fra flyet har egentlig dødd/omkommet/blitt drept siden flystyrten? Virka som det var en del... Er det aliens på øya eller hva?? Kunne virke sånn på den mystiske luka... Hva hadde egentlig skjedd med hun franske dama som hadde vært der i 16 år? Håper dere kan svare på noe av dette i hvert fall! Her sitter i hvert fall en ny LOST-seer
Gjest Mio Skrevet 9. juni 2005 #2 Skrevet 9. juni 2005 Har vi fått noe som helst svar på hvem det var som kidnappet og nesten drepte Charlie og noen andre folk? Var det de samme som kidnappet hun gravide dama??? Er det de som kalles "the others"? Det var Ethan som kidnappet Charlie og Claire (hun gravide). De klarte å oppspore Ethan, men han ble da skutt av Charlie uten at de rakk å få noen svar. Hvor han kom fra har vi vel ikke fått vite ennå, men Ethan sto altså ikke på passasjerlista fra flystyrten. Hvor mange mennesker fra flyet har egentlig dødd/omkommet/blitt drept siden flystyrten? Virka som det var en del... Jeg leste nettopp et sted at Boone døde som nr 7 på øya, men kan ikke si at jeg kan huske at det har vært så mange...? Er det aliens på øya eller hva?? Kunne virke sånn på den mystiske luka... Det er ihvertfall en gigantisk isbjørn (!) på øya, så noe rart er det som foregår der. Vet ikke noe mer om den luka foreløpig. Hva hadde egentlig skjedd med hun franske dama som hadde vært der i 16 år? Hun er eneste overlevende etter en flystyrt for 16 år siden. De hadde havnet der da de hadde søkt etter et signal, men det er det helt sikkert noen som er bedre på å forklare enn meg!
Fibonacci Skrevet 9. juni 2005 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2005 Isbjørn!!?? :o Var det den som angrep piloten? Jaja, takk for svar Mio! Fikk inntrykk av at det skjedde noe mystisk med Claire mens babyen var inni magen?? Det var ikke så lett å få med seg alt i sånne raske klipp. Hvor mange episoder har gått, og hvor mange gjenstår?
Gjest Amber ikke logget på Skrevet 10. juni 2005 #4 Skrevet 10. juni 2005 Rettelse; Danielle ( franske dama) var ikke eneste overlevende fra en flystyrt; Det var et forsker team som var ute på båt, og båten strandet. De var flere, men Danielle kunne fortelle at etterhvert ble de andre "smittet" av noe, og "it killed them all" som hun sa. Hva det var vet vi ikke ennå. Så nå er det bare hun igjen. Jeg tror heller ikke at det er en isbjørn på øya; legg merke til at den isbjørnen dukket opp etter at Walt (gutten) hadde lest om den i tegneserie bladet. Her er det noe mystisk (overnaturlig) på gang. Jeg tror definitivt ikke det er aliens på øya. Dette er noe mer høytsvevende.
Gjest Violetta Skrevet 10. juni 2005 #5 Skrevet 10. juni 2005 Jeg tror heller ikke at det er en isbjørn på øya; legg merke til at den isbjørnen dukket opp etter at Walt (gutten) hadde lest om den i tegneserie bladet. Her er det noe mystisk (overnaturlig) på gang. Jeg tror definitivt ikke det er aliens på øya. Dette er noe mer høytsvevende. Ja det her du faktisk rett i. Har ikke sett koblingen mellom bladet og isbjørnen før jeg...
Windy Skrevet 10. juni 2005 #6 Skrevet 10. juni 2005 Isbjørn!!?? :o Var det den som angrep piloten? Jaja, takk for svar Mio! Fikk inntrykk av at det skjedde noe mystisk med Claire mens babyen var inni magen?? Det var ikke så lett å få med seg alt i sånne raske klipp. Hvor mange episoder har gått, og hvor mange gjenstår? Det er også et monster på øya, og det var dette som drepte piloten. Monsteret har vi aldri fått se btw, men det virker som om det er DIIGERT! Det "hyler" og det velter trær på sin vei... veldig ekkelt Det var i grunn ikke noe mystisk som skjedde med Claire, men hun drømte vel at noen var ute etter babyen hennes før hun ble kidnappet. Før hun reiste med flyet ble hun for øvrig spådd av en synsk som mente at babyen var spesiell. Det var han som sendte henne med flyet til L.A fordi noen der skulle "adoptere" babyen... han visste sannsynligvis om krasjet. Han så nemlig at babyen ville bli ond hvis ikke Claire selv oppdro han :o Hmm.. kanskje litt mystisk allikevel Det er vel 5 episoder igjen av sesongen.
Mrs. K Skrevet 10. juni 2005 #7 Skrevet 10. juni 2005 Det er også et monster på øya' date=' og det var dette som drepte piloten. Monsteret har vi aldri fått se btw, men det virker som om det er DIIGERT! Det "hyler" og det velter trær på sin vei... veldig ekkelt [/quote'] Danielle har fortalt at monsteret er en del av et sikkerhetssytem som er på øya. Jeg tror at det er en maskine. Da Locke ble ....... Ups! kanskje ikke vist på norsk tv ennå? :oops: Hilsen Trille
Fibonacci Skrevet 10. juni 2005 Forfatter #8 Skrevet 10. juni 2005 Oioi, mye spennende som dukker fram! Men hva kan den luka være for noe da? Og hvorfor sa Locke "jeg har gjort alt du har bedt meg om, hvorfor gjør du dette mot meg!" mot luka når den ikke ville åpne seg? Han vet tydeligvis mer enn de andre om det som er på øya..? Er det planlagt mange sesonger av LOST? Noen som vet?
Gjest Gjesta Skrevet 10. juni 2005 #9 Skrevet 10. juni 2005 Oioi, mye spennende som dukker fram! Men hva kan den luka være for noe da? Og hvorfor sa Locke "jeg har gjort alt du har bedt meg om, hvorfor gjør du dette mot meg!" mot luka når den ikke ville åpne seg? Han vet tydeligvis mer enn de andre om det som er på øya..? Er det planlagt mange sesonger av LOST? Noen som vet? Vel, det tror jeg er fordi Locke har en stor tiltro til at øya er magisk. Kanskje mest fordi han faktisk klarte å gå ingen da han krasjet på den øya. Han satt jo i rullestol før.
Adonia Skrevet 10. juni 2005 #10 Skrevet 10. juni 2005 Jeg leste nettopp et sted at Boone døde som nr 7 på øya' date=' men kan ikke si at jeg kan huske at det har vært så mange...?[/quote'] det har ikke jeg fått med meg heller, husker en dame som drukna, en ble tatt av ethan, også Boone da. kanskje de regner med han politimannen og piloten også? noen som har fått med seg noen fler?
Windy Skrevet 10. juni 2005 #11 Skrevet 10. juni 2005 Tror det er på tide å legge inn en spoilervarsel i overskriften nå... Danielle har fortalt at monsteret er en del av et sikkerhetssytem som er på øya. Jeg tror at det er en maskine. Da Locke ble ....... Ups! kanskje ikke vist på norsk tv ennå? :oops: Hilsen Trille Nei, ingenting av dette er vist i Norge, det er derfor jeg formulerte det som jeg gjorde
Lizz Skrevet 10. juni 2005 #12 Skrevet 10. juni 2005 Såg siste episode av lost da jeg var i USA for 14 dager siden.... masse spennende i vente :o
Fibonacci Skrevet 10. juni 2005 Forfatter #13 Skrevet 10. juni 2005 Spoileradvarsel er på plass! Det gjør ikke meg noe å få vite mer enn det som er sendt på norsk TV. Det var noen som døde helt i begynnelsen, var det ikke? En som ble sugd inn i turbinen på flyet etter kræsjet, og så han politimannen/agenten som eskorterte Kate. Ethan ble jo drept, men han var kanskje ikke ombord på flyet. Så hvem er/var Ethan? En av "the others" eller kan han være en av forskerteamet til Danielle? Og hva tror dere: kan det som skjer forklares rasjonelt, eller er det noe overnaturlig som ligger bak?
Milly:) Skrevet 10. juni 2005 #14 Skrevet 10. juni 2005 Ja det her du faktisk rett i. Har ikke sett koblingen mellom bladet og isbjørnen før jeg... Jeg tror ikke isbjørnene dukket opp etter at Walt kom til øya. Danielle visste jo om bjørnene da hun hadde kidnappet Sayid (det begynte å bråke utenfor, hun tok med seg gevær og sa "If we're lucky it's one of the bears..." - hørtes ut som hun var vant til dem, at de hadde vært der lenge). Men det er nok en sammenheng mellom Walt og isbjørnene likevel (kanskje de allerede var på øya, men kommer mot menneskene på grunn av ham). Og vi har vel ikke sett noen isbjørner siden Michael brente tegneseriebladet..? Etter at Ethan tok Claire var hun hos Danielle (ikke vist på norsk tv enda), derfra rømte hun og kom seg tilbake til de andre. Det jeg lurer på er om Danielle og Ethan samarbeidet eller om Danielle tok Claire fra Ethan.. (Danielle ville ha ungen til Claire for å prøve å bytte til seg datteren Alex, som "the others" tok fra henne). Og er folkene på båten the others? Er det overlevende fra den andre delen av flyet et annet sted på øya (jeg tror det)? Nå har jeg avslørt en del, men regner med det er greit siden det står spoiler i tittelen. Lost er utrolig spennende, klarer nesten ikke å vente på neste sesong! Håper det ikke blir en for usannsynlig forklaring på det hele..
Windy Skrevet 11. juni 2005 #15 Skrevet 11. juni 2005 Jeg tror de på båten var "The Others" ja.. og de virker ikke særlig interessert i komme seg av øya, med tanke på at de har båt! Så hva de driver med der kan jo bli en interessant storyline. Jeg tror forresten også at det er fler overlevende på øya, fra den andre delen av flyet. Siden Michelle Rodriguez nå skal være med, og som "traileren" sa: "They are not the survivers they think they are" (eller noe.. ). Som sannsynlig betyr at de ikke er de eneste overlevende! Gleder meg til å se fortsettelsen, og i følge rykter så skal de ned i "The Hatch" i en av de første episodene neste sesong (hvilket er logisk, siden det sluttet med at de åpnet den - hvem hadde vel ventet?)
Windy Skrevet 11. juni 2005 #16 Skrevet 11. juni 2005 Hvem Ethan egentlig var har vi ikke fått noe svar på, siden Charlie drepte ham... Kanskje får vi svar, kanskje ikke :-?
iingvild Skrevet 11. juni 2005 #17 Skrevet 11. juni 2005 Hm.. han er vel kanskje en utstøtt pirat? Vansklig å vite. Kanskje vi får vite det etter hvert. Men la dere merke til hun lyshåra jenta på båten til "piratene". Tror dere det var Alex, jenta som ble kidnappet 16 år tidligere?
Gjest Ninakanin Skrevet 11. juni 2005 #18 Skrevet 11. juni 2005 Det som river opp og velter trær og raser rundt i skogen og brøler ser ut til å være en slags svart sky eller skygge, ser den i en av de to-tre siste episodene! Den klikker helt, trekker Locke med seg ned i et hull!!!
Gjest losten Skrevet 11. juni 2005 #19 Skrevet 11. juni 2005 Monsteret http://img264.echo.cx/img264/9515/enhanceeyes7aj.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå