AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #1 Skrevet 20. februar 2020 Hei! For halvannen uke siden var jeg på jobbintervju til det som er drømmejobben! Intervjuet gikk veldig bra, og de spurte om referanser til slutt. Og jeg oppga to stykker. Jeg vet at jeg får svar på om jobben blir min eller ikke på Fredag (i morgen). Men jeg vet også at ingen av referansene er kontaktet av det jeg håper blir min nye arbeidsgiver. Siden referansene ikke en gang er kontaktet i det hele tatt - er jeg da sjanseløs på drømmejobben? Anonymkode: 6cf16...786
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #3 Skrevet 22. februar 2020 Referansene mine ble ikke oppringt, da jeg fikk jobben min. De sa at de tok en sjanse, men de fikk så godt inntrykk av meg. Men det er første gangen jeg har opplevd at ikke referansene ble kontakta. Anonymkode: 67410...80e
NewInTown Skrevet 22. februar 2020 #4 Skrevet 22. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Referansene mine ble ikke oppringt, da jeg fikk jobben min. De sa at de tok en sjanse, men de fikk så godt inntrykk av meg. Men det er første gangen jeg har opplevd at ikke referansene ble kontakta. Anonymkode: 67410...80e Ja, det er jo litt merkelig. Men gratulerer med ny jobb!
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #5 Skrevet 22. februar 2020 På 20.2.2020 den 1.02, AnonymBruker skrev: Hei! For halvannen uke siden var jeg på jobbintervju til det som er drømmejobben! Intervjuet gikk veldig bra, og de spurte om referanser til slutt. Og jeg oppga to stykker. Jeg vet at jeg får svar på om jobben blir min eller ikke på Fredag (i morgen). Men jeg vet også at ingen av referansene er kontaktet av det jeg håper blir min nye arbeidsgiver. Siden referansene ikke en gang er kontaktet i det hele tatt - er jeg da sjanseløs på drømmejobben? Anonymkode: 6cf16...786 Er det helt sikkert at du får svar i morgen? Min erfaring er at sånne prosesser ofte tar litt lenger tid enn planlagt ☺️ Anonymkode: cb719...890 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2020 #6 Skrevet 22. februar 2020 Trådstarter her! De ringte referansene mine tidlig på fredag, og på fredag ettermiddag fikk jeg en telefon om at jobben er min🎉 Anonymkode: 6cf16...786 6
petterm Skrevet 22. februar 2020 #7 Skrevet 22. februar 2020 Mange har vinterferie denne uka. Det kan forsinke prosessen. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå