AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #1 Skrevet 19. februar 2020 ... Tenker særlig når de møter en ny person og får barn med han/henne. Om man angrer på det/de barna man fikk med eksen, og skulle ønske man bare hadde felles barn med den nye? Anonymkode: 0e927...798
Hr. Aktiv Skrevet 19. februar 2020 #3 Skrevet 19. februar 2020 Angrer ikke på barna, men valget av mor. 3
Nooni Skrevet 19. februar 2020 #4 Skrevet 19. februar 2020 Ja mpt at jeg tenker at samarbeidet helt sikkert ville vært enklere og mine barn kunne vært spart for mye. Men for meg er det ingen reell problemstilling. Enn så mange problemer han forårsaket så takker jeg han fortsatt (inni meg) for de fantastiske barna vi har. De hadde vi aldri fått uten han.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #6 Skrevet 20. februar 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: ... Tenker særlig når de møter en ny person og får barn med han/henne. Om man angrer på det/de barna man fikk med eksen, og skulle ønske man bare hadde felles barn med den nye? Anonymkode: 0e927...798 Hvem synes det er stas å ha barn med en ex? Mine , dine og våre barn er ikke noe annet enn et komplett kaos som forfølger en helt inn i alderdommen til uskifte og arv, syns nå jeg. Gå glipp av mange år med barnet fordi man har delt omsorg, steforeldre og nei huff, tragisk. Anonymkode: e1e90...ddc 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #7 Skrevet 20. februar 2020 Tror faktisk det er vanligere å «angre» på de «nye» barna. Det er de som på en måte kompliserer ting tenker jeg. Du kan ha annenhver uke barnefri, og fortsette å være skikkelig kjæreste med typen din uten graviditet, nattevåk og slit. Fatter ikke at folk gidder en runde 2! Anonymkode: 621cb...521 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #8 Skrevet 20. februar 2020 Vel, vi elsker hverandre og har to barn laget av foreldre som elsker hverandre. Hans barn fra første ekteskap er fra et forferdelig forhold, og hun er virkelig vond ennå. Han har sagt at han ønsker de barna var med meg heller...glad i dem, men feil mor Anonymkode: 9c553...9e6
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #9 Skrevet 20. februar 2020 Er skilt og har to barn med eksen. Angrer ikke på barna, de var med feil mann, men han er en god pappa og det var ingen mishandling/utroskap osv som lå bak bruddet. Har ny samboer som også har barn. Ingen av oss ønsker flere barn, vi har nok med dem vi har. Jeg trenger ikke et barn med ny samboer for å 'befeste forholdet' el, selv om jeg var ung nok til å kunne fått flere barn da vi ble et par. Jeg tenker at et fellesbarn ikke nødvendigvis vil funke som et 'lim' for å få to familier til å bli til èn. Det er nok av logistikk som skal gå opp. Et av temaene som er hyppig diskutert her på KG, er ferie og hvem som skal få være med. Vi tar med alle ungene på sommerferie/høstferie hvis vi reiser bort da. Ellers har vi ei uke i året der bare vi to voksne reiser. Det er så rettferdig som VI klarer å skape verdenen for mine og dine barn. Men tror likevel de kan oppleve ting urettferdig ved å sammenligne: mine barn får nemlig også en to ukers utenlandstur annethvert år av sin pappa, mens mine stebarns mor aldri reiser noe sted med dem. Og det får vi jo ikke gjort så mye med... Orker ikke tenke på om vi så hadde hatt et fellesbarn oppi dette, som måtte hatt barnevakt hvis vi som voksne skulle reist for oss selv, mens øvrige barn var hos sine andre foreldre 🤪 Anonymkode: d8e52...9d8
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #10 Skrevet 20. februar 2020 Angrer ikke på barna; men definitivt valg av far. Anonymkode: b4283...ecd 1
emilie123 Skrevet 20. februar 2020 #11 Skrevet 20. februar 2020 Håper virkelig ikke det, men min eks sa da barnet var 5 år, at han angret på at han fikk barn. Vi bodde fortsatt sammen den gangen. Han var aldri i nærheten av å være en god far. Han har den dag i dag lite kontakt barnet, som nå er voksen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå