AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #1 Del Skrevet 19. februar 2020 Hei, er det noen som har peiling på hvordan snus påvirker treningen? Trener fast ca.4 ganger i uken, spørs hvor mye tid jeg har. Etter et år med fast trening merker jeg at jeg har fått mye mer muskler, blitt mer markert og føler helsen og psyken er bedre enn noen gang. Men hvordan påvirker snus? Jeg snuser til vanlig Anonymkode: 29c74...362 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunset90 Skrevet 20. februar 2020 #2 Del Skrevet 20. februar 2020 (endret) 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, er det noen som har peiling på hvordan snus påvirker treningen? Trener fast ca.4 ganger i uken, spørs hvor mye tid jeg har. Etter et år med fast trening merker jeg at jeg har fått mye mer muskler, blitt mer markert og føler helsen og psyken er bedre enn noen gang. Men hvordan påvirker snus? Jeg snuser til vanlig Anonymkode: 29c74...362 https://www.byas.no/trening/i/jWdqo/dette-gjoer-snus-med-treningsoekten-din Snus kan gjøre at blodårene trekker seg sammen, som betyr at hjertet må jobbe hardere for og pumpe ut blod, da det blir trangere. Snus er et giftstoff, som kommer ilag med blodet, som da kan gi kroppen problemer med og transportere oksygen rundt, det blir da større belastning. Det kan medføre i høyt blodtrykk. Negativt for hjertet Risiko for kreft Øker risiko for diabetes. Samt negativt for tenner tannkjøtt. Studier ved bruk av snus har vist at man kan få et hjerteinfarkt, hjerneslag mens du har en snus i munnen. Endret 20. februar 2020 av Sunset90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå