AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #1 Skrevet 19. februar 2020 Jeg begynte å få orgasme i søvne rundt 20-års-alderen. På den tiden fikk jeg aldri orgasme under samleie, men veldig lett ellers. Min første orgasme under samleie fikk jeg i slutten av 20-årene. Nå er jeg i slutten av 40-årene og får ganske lett orgasme på alke måter, men ikke hver eneste gang nødvendigvis. Jeg får fortsatt orgasmer i søvne. Det skjer ikke veldig ofte, og det rare er at det bare skjer hvis jeg sover alene. Det er aldri mekanisk stimulering involvert, og de oppleves som å komme «innenfra». Jeg våkner alltid av dem. Noen ganger er det en erotisk drøm, andre ganger ikke (eller jeg husker ikke). Noen andre som opplever dette? Jeg synes det er så rart at jeg får orgasme uten noen fysisk stimulering, da jeg må jobbe ganske målrettet når jeg har sex (selv om jeg etterhvert har lært meg hvordan). Anonymkode: 995e5...654 2
Mezzosoprena Skrevet 19. februar 2020 #2 Skrevet 19. februar 2020 Ja, det skjer - og av og til er jeg litt redd for hvor mye lyd jeg har laget under opplevelsen 😂 5
mammahjarte Skrevet 19. februar 2020 #4 Skrevet 19. februar 2020 Det har skjedd faktisk. Ein gong i tenåra og to gonger etter 20. Typisk rundt eggløsningen.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #5 Skrevet 19. februar 2020 Skjedd jevnlig siden jeg gikk i barnehagen. Anonymkode: aa82d...c4e
Gjest Tamsi Skrevet 19. februar 2020 #6 Skrevet 19. februar 2020 Ja, og jeg kjenner meg igjen i alt du skriver. Det har skjedd noen titalls ganger. Synes det er veldig rart men klager selvsagt ikke. Pleier skje et par ganger i halvåret, men er lenge siden nå. Aldri tenkt over det du sier om at det bare skjer når man sover alene, men jeg tror faktisk ikke det har skjedd siden jeg flyttet sammen med kjæresten.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #7 Skrevet 19. februar 2020 Ja. Det er faktisk ubehagelig ikke sånn som vanlig orgasme.. Anonymkode: c76b9...505
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #8 Skrevet 19. februar 2020 Ja, flere ganger siden tenårene. Noen ganger er det digg, men andre ganger nærmest ubehagelig... Anonymkode: b6e3a...6b4
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #9 Skrevet 19. februar 2020 Jeg har også opplevd dette jevnlig siden tenårene. Jeg synes bare det er godt, og hvis jeg våkner litt mens det skjer kan jeg ofte "tvinge" meg selv inn i søvn igjen for å fullføre. Ingen mekanisk stimulering her heller, og som du sier trenger ikke drømmene være spesielt erotiske heller. Merkelig, men klager ikke 😅 Snakket med noen kompiser om dette også, hvor han ene opplever våte drømmer innimellom, mens han andre ikke har hatt en våt drøm siden starten av tenårene. Vet ikke om det er sammenlignbart da. Anonymkode: 935c2...876 1
AfricanQueen Skrevet 19. februar 2020 #10 Skrevet 19. februar 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjedd jevnlig siden jeg gikk i barnehagen. Anonymkode: aa82d...c4e Siden barnehagen??🤔🤔
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #11 Skrevet 19. februar 2020 1 minutt siden, AfricanQueen skrev: Siden barnehagen??🤔🤔 Ikke den du siterer, men jeg har stimulert meg selv til orgasme siden 5-6 års alderen. Tror ikke helt at jeg visste hva jeg gjorde da haha 😅 Anonymkode: 935c2...876 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #12 Skrevet 19. februar 2020 Aldri opplevd. Å få orgasme er vanskelig nok i våken tilstand for meg Anonymkode: deee4...4f3 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #13 Skrevet 19. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke den du siterer, men jeg har stimulert meg selv til orgasme siden 5-6 års alderen. Tror ikke helt at jeg visste hva jeg gjorde da haha 😅 Anonymkode: 935c2...876 Samme hos meg. Begynte i 6-årsalderen. Brukte dyna og forsto ikke helt hva jeg gjorde, men synes det var godt på en rar måte. Men følte litt skam rundt det altså. Men orgasme i søvne har jeg bare hatt de siste årene egentlig, veldig «ofte» egentlig: omtrent en gang i måneden, annen hver måned. Noen ganger oftere. Anonymkode: 38a5a...e7b
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #14 Skrevet 19. februar 2020 Ja, er 23 og begynte å få det for under et år siden og har siden den tid hatt orgasmer i søvne veldig hyppig. Det er ganske sykt å tenke på at jeg nesten aldri får orgasme ved samleie og har aldri hatt flere orgasmer på rad under et samleie, imens i løpet av kort tid når jeg sover kan jeg ha sånn 5 orgasmer. Det sier sitt om hvor mye en orgasme kan sitte i hodet, siden jeg ligger helt i ro når jeg får orgasmene i søvne selvsagt. Anonymkode: 404ed...615
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #15 Skrevet 19. februar 2020 29 minutter siden, Tamsi skrev: Ja, og jeg kjenner meg igjen i alt du skriver. Det har skjedd noen titalls ganger. Synes det er veldig rart men klager selvsagt ikke. Pleier skje et par ganger i halvåret, men er lenge siden nå. Aldri tenkt over det du sier om at det bare skjer når man sover alene, men jeg tror faktisk ikke det har skjedd siden jeg flyttet sammen med kjæresten. Da jeg var i tyveårene og fikk min første samboer var jeg idiotisk nok redd for at det skulle skje når vi sov sammen. Jeg er selvsagt ikke redd for det nå, men likevel skjer det bare når jeg sover alene. Det skjer også temmelig sjeldent, mindre enn månedelig. For min del kunne det gjerne skjedd oftere. Anonymkode: 995e5...654
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #16 Skrevet 19. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme hos meg. Begynte i 6-årsalderen. Brukte dyna og forsto ikke helt hva jeg gjorde, men synes det var godt på en rar måte. Men følte litt skam rundt det altså. Men orgasme i søvne har jeg bare hatt de siste årene egentlig, veldig «ofte» egentlig: omtrent en gang i måneden, annen hver måned. Noen ganger oftere. Anonymkode: 38a5a...e7b Jeg husker at jeg skammet meg litt også. Det verste var vel egentlig at første gangen jeg fikk en orgasme, trodde jeg at det gjorde meg gravid. Gikk i flere uker med ekstremt hemmende angst før jeg turte å si noe til mamma. Det skal hun ha for, hun var god som ikke begynte å le når hennes 5-6 år gamle datter kom gråtende og sa hun var gravid fordi det kilte i tissen 😅 Anonymkode: 935c2...876 4
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #17 Skrevet 19. februar 2020 Har skjedd meg. Flere ganger på en natt😍 det rant faktisk nedover lårene. Jeg må også jobbe en del for å komme under sex. Har tenkt at kanskje jeg i våken tilstand har lært meg til å trenge mye mer stimuli? Både mentalt og kroppslig? Anonymkode: cd1e2...7eb 1
Chiyo Skrevet 19. februar 2020 #18 Skrevet 19. februar 2020 Tror det. Jeg er ikke helt sikker. 🤔 Som oftest får jeg nesten en orgasme, og så blir jeg irritert fordi jeg ikke får det til i drømmen. Nesten som når du må tisse når du sover, og du drømmer at du går på do, men det hjelper ikke fordi du må fremdeles tisse. Du skjønner ikke helt at du drømmer, og du irriterer deg over du ikke får ting til. 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #19 Skrevet 19. februar 2020 Dette har jeg opplevd noen ganger jeg også, og de orgasmene er sinnsykt sterke og kan være mye mer langvarig enn andre orgasmer. De er så sterke og langvarige at det nesten blir ubehagelig, først så fantastisk deilig at jeg ikke kan skjønne at det er mulig, men deretter ubehagelig fordi orgasmen er så sterk og langvarig at det nesten ikke er til å holde ut. Men alt i alt i sterk wow- opplevelse! Anonymkode: b3def...c62 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #20 Skrevet 19. februar 2020 Lurer på om jeg er den eneste som tenker *er dette kødd* Anonymkode: e1e27...53a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå