AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #1 Skrevet 19. februar 2020 Jeg studerer helsefag ved uni og merker at fagene går veldig lett.. Jeg må ikke gruble eller jobbe gjentakende med arbeidsoppgaver for å få god karakter. Jeg kjenner at det plager meg litt, fordi jeg ikke får nok faglig påfyll i hodet. Det at jeg tar fagene lett er jo positivt ifm at jeg passer til det jeg gjør, men jeg står på stedet hvil i hjernen... Nå angrer jeg litt på at jeg ikke valgte et mer tøft studie, så jeg faktisk føler at jeg vokser og lærer noe nytt. Flere som føler det sånn? Bør jeg bytte til noe helt annet? Er redd det kan bli kjedelig i arbeidslivet... Anonymkode: f7a45...80e
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #2 Skrevet 19. februar 2020 Jeg følte det samme når jeg studerte et samfunnsvitenskaplig fag. Løste det med å lese ekstra faglitteratur innen de temaene som interesserte meg mest på fritiden og å diskutere med medstudenter. Det finnes nok enormt med materiale for fagfeltet ditt også, hvis det er utfordringer/kunnskaper du ønsker. Du kan også prøve å ta flere enn 30 stp i semesteret. Anonymkode: 2ae7b...e85
Guidet Kvinne Skrevet 19. februar 2020 #3 Skrevet 19. februar 2020 Man kan jo gåi dybden på det meste. Velg en teoretisk/abstrakt problemstilling. Men hvis du er teoretisk anlagt i utgangspunktet skjønner jeg ikke at du har valgt et praktisk fag.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #4 Skrevet 19. februar 2020 Ta fordypningskurs vedsiden av. Anonymkode: 28b96...b0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå