AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #1 Skrevet 19. februar 2020 Hei Lurer på om det er gøy for et barn på 16 mnd å besøke bondegård på Lindeberg i Oslo? Er det mange som drar dit nå som det er vinterferie? Barnet mitt trives der det er masse folk. Kan kanskje være gøy å hilse på dyrene også Burde jeg ta med 1 åringen min eller vil det bli litt kjedelig for han? Anonymkode: 54984...bd2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2020 #2 Skrevet 19. februar 2020 Jeg tror så absolutt at det kan bli gøy Anonymkode: 2bed5...63b
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #3 Skrevet 20. februar 2020 Du taper vel ingenting på å prøve. Anonymkode: f135d...7f2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2020 #4 Skrevet 20. februar 2020 Min ettåring elsker å være på gården. Vi bor rett ved og er der ofte. Hvor populært det er her i skoleferiene vet jeg ikke, for det har jeg ikke prøvd, men jeg har aldri opplevd stor trengsel. Søndager bruker å være den travleste dagen, men selv da er det ikke spesielt fullt. Har hent et par ganger at det oppstår litt trengsel på ett sted, men da har vi bare gått videre til neste dyr. Noen ganger i helgene har vi hatt flaks med tidspunkt og nesten hatt hele fjøset for oss selv 😊 Anonymkode: 22e12...55c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå