Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er nyutdannet sykepleier til sommeren og skal tre inn i 100% stilling. 
Jeg skal på møte med lederen for enheten i morgen, og lurte på om det er noen krav jeg bør stille? (Lønn, turnus, ferie ol)

Anonymkode: ee3f1...619

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tariff!

+ tillegg for hvert 30 poeng over din utdannelse som tillegg som spesialiserer deg noe

Anonymkode: 53eca...89f

Skrevet

Med mindre du skal begynne et sted det er vanskelig å rekruttere, så er det ingen grunn til at du skal få mer lønn en tariff. Sier mye om dagens unge at de tror de kan komme med masse krav når de ikke kan en dritt. 

Anonymkode: 41d3f...40b

• Liker 3
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med mindre du skal begynne et sted det er vanskelig å rekruttere, så er det ingen grunn til at du skal få mer lønn en tariff. Sier mye om dagens unge at de tror de kan komme med masse krav når de ikke kan en dritt. 

Anonymkode: 41d3f...40b

ts. her. Om jeg kan få mer lønn i en annen enhet, og like høy prosent stilling, ser jeg ikke problemet med å stille krav om like høy lønn som i den andre enheten :)

Anonymkode: 134b3...bf5

• Liker 1
Skrevet

Er det offentlig følges tariff og ansienittet så legges videreutdanning på toppen. Ellers er det lite du kan kreve

Anonymkode: 3fbb4...68c

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ordet kreve bør unngås. Se hvilket tilbud de gir deg og evt kom med et motsvar. Å begynne å kreve gjør det ekstremt lite attraktiv for en arbeidsgiver.

Anonymkode: bf027...9de

• Liker 2
Skrevet

Kreve? 🙄

Dagens unge er høye på seg selv. 

Anonymkode: 276b2...400

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...